علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسان تمبکتی قراردادش با الشباب را تمدید کرده اما از این تیم جدا می‌شود و تیم آینده او از بین الاتحاد، الهلال، النصر و الاهلی خواهد بود.
علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس به علت سکته قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
پروژه فوتبالی محمد بن سلمان چگونه کار می‌کند و باشگاه‌های عربستانی این همه پول را از کجا آورده‌اند؟
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.
عنابستانی: دختران جامعه ما، دختران ما هستند، هرجور زندگی کنند من جان خود را برای آن‌ها فدا خواهم کرد، منظور از من، منِ مسئول، منِ اداره کننده جامعه و منِ عضوی از جریان حکمرانی کشور است که هر جوری فرزندم زندگی کند، جانم را برایش فدا می‌کنم. اما او هم باید طوری زندگی کند که هزینه کمتری برای جمهوری اسلامی داشته باشد.
یورگن کلوپ قصد ندارد به راحتی اجازه خروج سه ستاره خود را که باشگاههای عربستانی خواهان جذب‌شان هستند را بدهد.
بارسلونا پیشنهادی را برای فروش رافینیا، ستاره برزیلی، از سوی یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است.
باشگاه های عربستانی می‌خواهند به جای جذب بازیکنان نزدیک به بازنشستگی، در انتقال بازیکنان بزرگ با باشگاه‌های مطرح اروپا رقابت کنند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد در پایان فصل به یک باشگاه عربستانی ملحق شود.
کل تیم اقتصادی دولت «همه باهم» باید بروند، یک تیم دیگر بیاید.
علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس گفت: به عقیده بنده ما سازمانی به نام برنامه و بودجه در کشور نداریم یعنی در آنجا نه برنامه‌ای برای کشور تدوین می‌شود نه بودجه‌ای؛ من آنجا را سازمان تخصیص می‌دانم. در سازمان برنامه و بودجه، کشور را با ابزار تخصیص مدیریت می‌کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تشکیل سازمان‌های مستقل ذیل نهاد ریاست جمهوری به دلیل اینکه دیگر به هیچکس پاسخگو نیستند، نه به مجلس پاسخگو هستند و نه به وزارتخانه‌ها؛ اصلا تجربه موفقی نیست و من به عنوان یک نماینده حتما با تشکیل سازمان بازرگانی به همین دلیل موافق نیستم.
نماینده مجلس گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
طبق اعلام رسانه فرانسوی بنزما در برابر پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی وسوسه نمی‌شود و می‌خواهد قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.
باشگاه‌های عربستانی قصد دارند به صورت جدی برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، اقدام کنند.
نماینده مردم سبزوار در رابطه با عدم ارجاع استیضاح‌های ارسال شده از سوی هیات رئیسه به کمیسیون تخصصی مربوطه، گفت: این هم از آن چیز‌های عجیب و غریبی است که در این مجلس خیلی دارد باب می‌شود و اتفاق می‌افتد؛ اینکه متاسفانه هیات رئیسه خلاف آیین‌نامه در اراده نمایندگان دخالت می‌کند.
علی‌اصغر عنابستانی می‌گوید اینستاگرام پیام فرستاده و پرسیده شرایط شما چیست؟
عنابستانی با تاکید بر اهمیت اصلاح برخی ساختار‌های حکومت، گفت: به نظرم مهم‌تر از اینکه ما برای یک موضوع برویم سراغ رفراندوم، این است که ساختار‌های اداره حکومت را طوری اصلاح کنیم که مردمی‌تر حکمرانی کنیم؛ یعنی مردم در یک به یک تصمیماتی که در جامعه اتخاذ می‌شود، احساس نقش داشته باشند این بهتر از رفراندوم راجع به یک موضوع مشخص و منفرد است.
عنابستانی در پایان گفت: به نظرم آقای رئیسی سخنان بسیار خوبی گفتند و متن جامع و کاملی تهیه کرده بودند و باید به رئیس جمهور برای چنین سخرانی جامع و کاملی تبریک و آفرین گفت.
نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.
عنابستانی گفت:بالاخره به لحاظ قانون نماینده همتراز وزیر تعریف می‌شود یعنی «در جایگاه اداری» بالاتر از استاندار، حالا ما اصلا این بالا و پایین را در ساختار تعاملی در نظر نداریم اما می‌گوییم برای امور جاری مردم این تعاملات ضروری است وقتی یک استانداری تلفن نماینده را جواب نمی‌دهد دیگر اصلا تعامل معنایی ندارد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: نظارت مجلس در حال حاضر به صورت «صفر» و «صدی» است، یعنی یا هیچ و یا بسیار سخت‌گیرانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ