صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
افتخاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۵۸۵ میلیون لیتر انواع بنزین (سوپر، یورو ۴ و معمولی) در استان البرز توزیع شده است، گفت: حجم توزیع انواع بنزین در استان البرز شامل بنزین یورو ۴ با بیش از ۱۳۴ میلیون لیتر، بنزین معمولی ۴۳۹ میلیون لیتر و بنزین سوپر به ۱۲ میلیون لیتر بوده است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به برخی شایعه‌ها در فضای مجازی در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی واکنش نشان داد.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
کم خونی علائمی عمومی و شایع دارد که ضعف یکی از آن‌ها است.
سخنگوی دولت گفت: دولت طرحی برای تغییر روند شروع ساعات اداری ندارد. سعی داریم که برای تعطیلی زودتر روزانه کارمندان تمهیداتی بیاندیشیم.
به تازگی تصویری از یک موتورسیکلت در عربستان با روکشی طلا منتشر شده است که شایعه شده هدیه ویژه آل‌سعود به کریستیانو رونالدو است.
روز‌های گذشته صندوق توسعه صنایع دستی و احیاء بنا‌های تاریخی لیستی از مزایده ۱۹ بنای تاریخی با هدف مرمت و بهره برداری بخش خصوصی منتشر کرد.
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
سال‌ها قبل و هنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، قبل از بازی ایران و قطر شایعه تبانی کی‌روش با مسئولان قطری در ایران مطرح شده بود که صحت نداشت و تیم ملی آن بازی را با یک گل برد. علی کفاشیان در بخش‌هایی از گفتگو با ایسنا به این ماجرا پرداخته است.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
در روز‌های اخیر شایعه وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی موجب افزایش قیمت آن‌ها تا میلیارد تومان هم شده در حالیکه این موضوع از اساس کذب است. و دو سال پیش نیز چنین شایعه‌ای در عربستان رواج پیدا کرده بود.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره مسمومیت دانش‌آموزان گفت: از مراجع ذی‌صلاح گزارش گرفتیم و گفتند مشکلی وجود ندارد.
پوکی استخوان نوعی بیماری شایع است که به موجب تضعیف بافت‌های استخوانی در انسان ایجاد می‌شود، اما برای اینکه دچار پوکی استخوان نشویم باید چه کنیم؟
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پس از عیادت مجروحین گفت:سفارت و اقامتگاه دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در یک مجموعه به هم پیوسته است. اتفاق امروز خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده، اما مناسبات دو کشور در وضعیت طبیعی خود قرار دارد.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گوید: ایجاد درد ، سوزش و بی حسی در پاها غالبا ناشی از تنگی کانال نخاعی است . همچنین بیماری های نوروپاتی و بویژه دیابت می تواند در پاها ایجاد بی حسی و سوزش کند.
رئیس کمیته ملی المپیک به شایعه زندانی شدن الناز رکابی پاسخ داد.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
تظاهرات دانشجویان دختر دانشگاه هرات در اعتراض به نسل کشی شیعیان هزاره توسط جنگجویان طالبان سرکوب شد.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
رخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی، هالک ایرانی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ