رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز راه اندازی شبکه نقل و انتقالات درهم در عمان خبر داد و گفت:به صادرکنندگان ایرانی در امارات نیز درهم داده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: نمودار سازمانی جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تصویب و ابلاغ شد.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند۔
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایجاد حساب توسعه شبکه فیبرنوری با سرمایه اولیه هزار میلیارد تومانی نقطه عطفی در تامین مالی طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور شتاب بخشی به توسعه شبکه ملی اطلاعات، صندوقی تحت عنوان «صندوق توسعه شبکه ملی اطلاعات» ایجاد می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: شبکه ملی ساخت و تامین آزمایشگاهی در صنعت نفت ایجاد شود.
فعالان زن افغان مخفیانه شبکه‌هایی حمایتی را برای زنان به حاشیه رانده شده در افغانستان تحت حکومت طالبان ایجاد می‌کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: حدود ۱۶۰ کیلومتر شبکه آبهای سطحی باید در پایتخت ایجاد شود .
شهردار تهران از تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی تا سال ۱۴۰۶ خبر داد و گفت: بازسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی موجود و ایجاد شبکه های جدید باید انجام شود.
ایجاد شبکه نقل و انتقالات پول در عمان، تجارت ایران و روسیه بدون واسطه گری ارزهای خارجی، عدم واردات خودروی خارجی بی کیفیت و حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
پیشنهاد ایجاد شبکه پارک‌های علم و فناوری بین المللی کشورهای عضو اتحادیه حاشیه اقیانوس هند در راستای تبادل نظر و همکاری‌های فناوری و انتقال تکنولوژی به تصویب رسید.
وزیر میراث فرهنگی از ریاست رسانه ملی خواست تا در برنامه‌های تحولی خود ایجاد شبکه خوراک را با نگاه به گردشگری مد نظر قرار دهد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: گروه افراد دارای معلولیت شنوایی به صورت رسمی دارای شبکه ملی می‌شوند.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.
«آمریکا در قالب ابتکار جدید خود موسوم به ایجاد شبکه پهپادیِ منطقه ای، صرفا مهار و کنترل نفوذ و قدرت منطقه ای ایران را در دستورکار ندارد، این کشور در عین حال، به دنبالِ متحد کردن جبهه همراه با خود در خاورمیانه و البته پیشبردِ چراغ خاموشِ "توافق ابراهیم" از طریق کنار هم قرار دادن اسرائیل و عربستان سعودی در یک ابتکار دسته جمعی منطقه ای و زمینه چینی جهت توسعه این توافق نیز است.»
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در شبکه درمان ناباروری، مراکز و خدمات درمان ناباروری به سه سطح تقسیم شده است. سطح اول، همان مطب‌های معمولی، پزشک عمومی، ماما و.... است. اگر در این سطح تشخیص داده شود که بیمار به درمان تخصصی‌تر نیاز دارد، به سطح دو ارجاع داده می‌شود که شامل متخصص زنان دوره دیده، اورولوژیست، آزمایشگاه تخصصی و... است که ۸۵ درصد موارد ناباروری در سطح دو حل می‌شود.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
در اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد آمده است: قابل ذکر است هیئاتی که تمایل دارند اجرای آن‌ها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود می‌بایست با توجه به شرایط و معیار‌های سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی‌های لازم را با سازمان تبلیغات و صدا و سیمای استان داشته باشند.
تیم‌های عملیاتی ویژه و واکنش سریع شرکت‌های آبفای استان‌های کشور خسارات واردشده به تاسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع آب را که در اثر بارندگی شدید و سیلاب اخیر ایجاد شده بود، برطرف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ