معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از طرح‌های پژوهشی ۱۵۵ پژوهشگر و محقق تا سقف ۳۰ میلیون ریال حمایت کرده است.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
تحقیقات تازه این پرسش را مطرح ساخته اند که آیا ژن های یک حیوان دریایی شبیه چتر دریایی می توانند منجر به یافتن درمان نهایی ضد پیری شوند یا خیر.
کمیته ملی شبکه تحقیقات سرطان در کشور به منظور هدفمند ساختن مراکز تحقیقاتی و یکپارچه سازی مطالعات حوزه سرطان فعالیت خود را در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آغاز کرد.
یک شرکت دانش بنیان که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است، علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه سرطان، خدمات آزمایشگاهی در حوزه سلولی و مولکولی ارائه می دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
با هدف پشتیبانی و حمایت موثر از تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی اولویت‌دار در حوزه طب و داروسازی سنتی؛ شبکه تحقیقاتی طب سنتی ایجاد شد و فعالیت‌های آن در یک همکاری مشترک توسعه یافت.
یازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در حالی برگزار شد که وکلای وی از یک اتفاق غیر قانونی و شوک‌آور در روند تحقیقات پرونده پرده برداشتند.
رگولاتور فضای سایبری چین پس از تحقیقی ۲ ماهه درباره اخبار جعلی، سودجویی غیرقانونی، جعل هویت مقامات رسمی و مشکلات دیگر، ۱.۴ میلیون پست را در شبکه های اجتماعی حذف کرده است.
بررسی‌ها نشان داد سردسته اصلی این شبکه موریانه‌ای در داخل زندان بود و از همان چهاردیواری بسته اعضای باند را هدایت می‌کرد. بدین ترتیب تحقیقات از او برای دستیابی به دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
اینجا سیاره سرخ نیست اگرچه شبیه سازی کاملی از آن است. اینجا محیطی است که ناسا در یکی از آشیانه‌های مرکز تحقیقاتی خود در هیوستن ساخته جایی که سه گروه متشکل از چهار داوطلب با دقت انتخاب شده (دو مرد و دو زن) از تابستان سال جاری یک سال کامل را در آن سپری خواهند کرد.
پلیس فرانسه تحقیقاتی را درباره بازی آنلاین نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، که به صورت زنده از شبکه توییچ پخش می‌شد آغاز کرده است.
رتبه آزمایشگاه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تحقیقات التراسونیک) به رتبه فعال شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتقا یافت.
معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جعل هویت چند نفر از افراد مشهور و شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.
مایکروسافت سرگرم تحقیقات درباره یک مشکل شبکه است که دسترسی به سرویس‌های متعدد این شرکت شامل تیمز (Teams) و اوت‌لوک (Outlook) را برای هزاران کاربر در سراسر جهان، مختل کرد.
دانشمندان نام این لایه را «غشای شبه-لنفاوی در زیر عنکبوتیه» (SLYM) گذاشته‌اند. اگرچه بخش عمده تحقیقات حاضر روی موش‌ها انجام شده، اما وجود SLYM در مغز انسان‌های بالغ هم تأیید شده است. این لایه بین دو غشای دیگر قرار می‌گیرد که از مغز محافظت می‌کنند.
قاضی دیوان عالی برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات درباره شورش حامیان رئیس جمهور سابق این کشور، به چند شبکه‌ اجتماعی برای مسدود کردن ۱۷ حساب کاربری اولتیماتوم داد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از شروع به تحقیقات دادستانی تهران درخصوص شبکه های فارسی زبان ضد ایرانی خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ما دنبال کاهش بار بیماری ها، اصلاح رفتارهای آموزشی و پژوهشی و بهره وری آموزشی و پژوهشی هستیم در تمام این ها می توان از شبیه سازی استفاده کرد.
شکی نیست که رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت مغز دارد و یک رژیم غذایی مناسب، جریان خون خوب در مغز را موجب می‌شود. بسیار شبیه آنچه می‌خواهید برای تغذیه و محافظت از قلب خود بخورید. تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای کمک می‌کند تا مغز در دوران پیری شکل خود را حفظ کند و این نوع رژیم منجر به بهترشدن عملکرد شناختی، حافظه و هشیاری می‌شود.
سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت کانال جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرامی و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ