فعالان زن افغان مخفیانه شبکه‌هایی حمایتی را برای زنان به حاشیه رانده شده در افغانستان تحت حکومت طالبان ایجاد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
خطوط فیبرنوری، داده‌ها را به شکل پالس‌های نور لیزر منتقل می‌کنند؛ دقیقا مثل خطوط فیبرنوری زمینی. استفاده از فرکانس‌های متعدد نور (رنگ‌ها) بدین معناست که داده‌های بیشتری را می‌توان همزمان ارسال کرد. تجهیزات شبکه در ساحل و در دو انتهای کابل، داده‌ها را برای انتقال در نور رمزگذاری کرده و بعد از دریافت داده‌ها، آن‌ها را رمزگشایی می‌کنند.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
شبکه خبری «سی‌ان‌ان» اعلام کرد که به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد ژنرال ارشد روس، یکی از اعضای مهم مخفی گروه واگنر بوده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
خاندوزی، وزیر اقتصادی و اموردارایی گفت: تلاش بر اتصال شبکه شتاب کشور به شبکه پرداخت الکترونیکی کشورهای منطقه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به طور مشخص در روسیه این اقدام به ثمر نشسته است.
وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی گفت: شبکه بانکی کشور نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" دارد.
لیدرهای "شبکه جوانان محلات" مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.
نروژ برای تحکیم کنترل روی زیرساخت‌های حساس، قصد دارد بخش عمده شبکه خط لوله گازی این کشور را پس از انقضای مدت امتیازهای فعلی آن در سال ۲۰۲۸، ملی کند.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران: در پرونده هواپیمای اوکراینی، شبکه پدافندی آسمان کشور از نظر سیستماتیک نقصی نداشته. افراد دخیل در حادثه ۱۰ نفر بودند. افرادی که منع تعقیب خوردند تقصیری نداشته اند. موشک دوم اصابت نکرده؛ جعبه سیاه ما هم تاییدی برای شلیک موشک دوم ندارد. در شب، امکان تشخیص اینکه این هواپیمای مسافربری بوده یا موشک، وجود نداشت
«هاوارد چانگ»، ژنتیک‌شناس دانشگاه استنفورد می‌گوید: «ما فهمیده‌ایم که ecDNA مانند ژن‌های عامل سرطان عمل می‌کند که به‌نحوی از کروموزوم انسان جدا شده و قواعد عادی ژنتیک را دور می‌زنند.
براساس شواهد جمع‌آوری‌شده توسط بازرسان، منصوری با آندره‌آ کوزولینو، نماینده پارلمان اروپا که گمان می‌رود او نیز بخشی از شبکه پانزری باشد، ملاقات کرده است. اگر دخالت سرویس امنیتی مراکش اثبات شود، یعنی این رسوایی تا بالاترین سطوح دولت مراکش گسترش می‌یابد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
محمدرضا فرزین، اقتصاددان، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت وگو با همشهری ریشه تورم سازی بانک ها را حجم بالای تسهیلات تکلیفی، نسبت منفی کفایت سرمایه بانک ها و البته بدهی دولت به شبکه بانکی می داند.
حملات DDos یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. DDoS مخفف عبارت Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات خراب کردن سرویس مورد نظر نیست بلکه شبکه و سرور مورد نظر را وادار به ناتوانی در ارائه سرویس عادی با هدف قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال پذیری می‌کند.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ