رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، از ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین-کرج خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.
همچنین آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های پل فردیس و گرمدره دارای ترافیک سنگین ست.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام مسدود بودن محور هراز تا ۹ خرداد به دلیل انجام عملیات راهداری از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس در برخی از مقاطع خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
رفت و آمد روان در مسیر رفت و برگشت در جاده فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین– رشت برقرار است.
به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در حال حاضر محدوده جاده‌ای فیروزکوه وضعیت مناسب را دارا است، اما در قسمت‌هایی از آزادراه قزوین - رشت در ورودی به شهر‌های منجیل و رودبار بار سنگین به چشم می‌خورد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک درمحورهرازمسیرحدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) ومحدوده‌های لاسم، آب اسک ورینه سنگین ودر محور آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار نیمه‌سنگین است
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در دومین روز از تعطیلات نوروزی محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پیست آبعلی تا آب اسک و آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار دارای ترافیک سنگین است.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه تهران-پردیس خبر داد.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران خبر داد و گفت: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران هستند.
تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت برقرار است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
ترافیک سنگین در هراز و آزادراه قزوین-کرج
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ