تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت برقرار است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
سرهنگ شیرانى اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین، گچسر و نساء هستیم.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای خروجی استان تهران به شمال کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها گفت: تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه قزوین – کرج - تهران خبر داد.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
پلیس راهور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک سنگین است.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس (حدفاصل شهرستانک تا نساء )، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر ( شمال به جنوب)تا اطلاع بعدی ممنوع شد
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و ترافیک روان در محور هراز، فیرروزکوه و آزاد راه تهران شمال خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و تردد روان در محور هراز و فیروزکوه وجود دارد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از ترافیک سنگین برخوردارند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری و نیز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و حدفاصل مرزن آباد تا پنجک و حدفاصل پیچ سرهنگ تا گرماب سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ