کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران خبر داد و گفت: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران خبر داد.
ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج در محدود پل فردیس و محور قزوین - رشت دارای بارش باران است.
ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج در محدود پل فردیس و محور قزوین - رشت دارای بارش باران است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک -ترافیک سنگین در محور تهران –شهریار در اکثر مقاطع وجود دارد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار- تهران از مسدود بودن محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های پردیس - تهران و ساوه - تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های پل فردیس و وردآورد، آزادراه ساوه - تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین محدوده مهرویلا خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران و محور شهریار–تهران خبر داد.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین و آزادراه پردیس – تهران خبر داد.
در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه پردیس-تهران از بارش برف و باران در بیشتر محورهای برون‌شهری خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ازترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج خبرداد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج و محور شهریار– تهران خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در ورودی آزادراه پردیس- تهران و محور قدیم جاجرود و گیلاوند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ