پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه تهران-پردیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.
همچنین آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های پل فردیس و گرمدره دارای ترافیک سنگین ست.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: انسداد جاده چالوس در محدوده مازندران برطرف شده و هم اکنون ترافیک چالوس و آزادراه تهران- شمال روان و انتخاب مسافران برای عبور از این محور، نیمه سنگین است.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
رفت و آمد روان در مسیر رفت و برگشت در جاده فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین– رشت برقرار است.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و ترافیک روان در محور هراز، فیرروزکوه و آزاد راه تهران شمال خبر داد.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران خبر داد و گفت: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران هستند.
تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت برقرار است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ