به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در حال حاضر محدوده جاده‌ای فیروزکوه وضعیت مناسب را دارا است، اما در قسمت‌هایی از آزادراه قزوین - رشت در ورودی به شهر‌های منجیل و رودبار بار سنگین به چشم می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس در محدوده این استان همچنان مسدود است.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
رانندگانی که قصد تردد از پایتخت یا استان البرز به مازندران را دارند با توجه به مسدود بودن جاده کرج چالوس و آزاد راه تهران شمال فقط از محور‌های هراز و سوادکوه می‌توانند تردد کنند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد آزادراه تهران - شمال و محور کرج - چالوس به دلیل عملیات راهسازی و عدم ایمنی کافی خبر داد.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این انسداد به دلیل ایمن سازی و لق گیری سنگ‌ها صورت گرفته است.
گچسر- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل ریزش سنگ و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود شدند.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت و بالعکس گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی مسدود هستند.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
آخرین اطلاعیه از استان‌های البرز و مازندران حاکی از آن است که محور چالوس (مسیر رفت و برگشت) به‌دلیل ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.
شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بنا بر این انجام عملیات لق‌گیری سنگ‌های حاشیه جاده و تعمیر سیستم روشنایی در تونل کندوان در دستورکار قرار گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
مدیرکل راهداری البرز؛ روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: انسداد مذکور از ساعت هشت صبح الی ۱۶ به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور اجرایی می‌شود.
هراز باز شد اما چالوس مسدود است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ