قربان بردیف هیچ تغییری در ترکیب تیمش برای دیدار امروز مقابل مس رفسنجان نسبت به دیدار هفته قبل نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی آلومینیوم مقابل تراکتور صف‌آرایی خواهد کرد.
آلومینیوم اراک بدون تغییر در ترکیب خود دیدار مقابل استقلال خوزستان را آغاز می‌کند.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار فینال جام حذفی معرفی کرد.
رییس سازمان امور اراضی گفت: در قانون حفظ کاربری مجازات متخلفان نخست قلع و قمع و اعاده به وضع سابق و دوم جزای نقدی یک تا سه برابر ارزش زمین دیده شده است.
شاخص بورس تهران امروز با رشد هزار و ۳۰۰ واحدی کار را تمام کرد تا امروز هم بدون تغییر خاص در همان محدوه‌ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی باقی مانده باشد. اما در مقابل شاخص هم وزن با رشد ۸ هزار و ۴۰۰ واحدی کار را تمام کرد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
همانطور که انتظار می رفت، استقلال بدون تغییر نسبت به بازی قبل برابر گل گهر، به مصاف فولاد می رود.
امیر قلعه‌نویی فهرست یازده بازیکن خود را برای مصاف برابر استقلال در آزادی مشخص کرد.
حمید رجبی در مصاف برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مرد اصلی نیمکت قرمزپوشان اهوازی است.
یورگن کلوپ ترکیبش را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ارزشمند دو بر صفر تمام شد، به مصاف رئال مادرید خواهد فرستاد.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
درحالیکه آنتی بیوتیک‌ها در تلاش برای مقابله با هجوم باکتریایی هستند، اما می‌توانند موجب عفونت مخمر هم شود چراکه با تغییر در محیط میکروبیوم‌های روده منجر به ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند. حتی در زنان می‌توانند منجر به عفونت واژینال شوند. همچنین میزان ویتامین B بدن را کاهش می‌دهند. از اینرو داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با وجود میوه و سبزیجات زیاد می‌تواند به بدن در مقابله با عوارض جانبی مصرف دارو کمک کند.
استقلال در حالی در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان متوقف شد که ساپینتو در غیاب چند بازیکن اصلی خود کار سختی داشت.
مورایس در اتفاقی کم‌سابقه ترکیب اصلی تیمش مقابل پیکان را بدون تغییر نسبت به بازی نفت انتخاب کرد.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
ظاهرا با اتمام ماموریت پرهیزکاری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، او به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شده است.
گرت ساوت‌گیت بدون تغییر در ترکیب تیمش نفرات بازی مقابل آمریکا را مشخص کرد.
شارلروا با یکی از دو بازیکن ایرانی خود بازی مقابل خنک را آغاز می‌کند.
انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب ابتدایی دیدار برابر هوادار روانه میدان کند.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی مقابل ملوان را معرفی کرد.
حمید مطهری یازده بازیکن منتخب خودش برای بازی مقابل ذوب‌آهن را مشخص کرد.
استقلال بدون حتی یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
پرسپولیس به احتمال قریب به یقین با همان ترکیب برنده بازی با صنعت نفت در مسابقه مقابل هوادار حاضر خواهد شد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ