اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورش اخیر واگنرها در روسیه و عقب‌نشینی آن‌ها با میانجی‌گری رئیس‌جمهور بلاروس شبهات زیادی را به وجود آورد. شاید توطئه نیز یکی از گزینه‌ها برای بروز چنین رخدادی باشد. جلیل رحیمی جهان آبادی، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، این باره به گفتگو با تابناک پرداخته است و اتفاقات اخیر را قابل پیش‌بینی دانست.
بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
قاسم محبعلی در خصوص اطمینان با پایدار بودن بهبود روابط میان تهران و ریاض، با توجه به فراز و نشیب‌های رابطه دو کشور در ۴۰ سال گذشته می‌گوید: شرایط منطقه خاورمیانه سیال است و قابل پیش‌بینی نیست. طرفین با توجه به ضرورت‌های تاکتیکی با هم رابطه برقرار می‌کردند. این بار تفاوتی با گذشته دارد. حضور چین به عنوان یک میانجی یا یک کشور ثالث باعث می‌شود مساله روابط ایران و عربستان مدیریت بشود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ائتلاف متجاوز علیه این کشور درباره ارتکاب هرگونه حماقت جدید هشدار داد.
ChatGPT و فناوری‌های مشابه آن، برنامه‌های پیچیده تکمیل جملات هستند؛ نه بیشتر و نه کمتر. پاسخ‌های عجیب و غریب آنها، تابعی از میزان قابل پیش‌بینی بودن انسان‌ها در صورت داشتن اطلاعات کافی پیرامون راه‌های ارتباط ما هستند.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید، فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.
مجتبی گهستونی فعال میراث فرهنگی خوزستان گفت: تخریب و سرقت چند کتیبه ایلامی چغازنبیل در خوزستان صحت دارد. وقتی اولین اثر ثبت جهانی ایران، با ۶۰۰ هکتار وسعت فقط یک نفر نیروی یگان حفاظت دارد و نگهبان آن بدون امکانات و تجهیرات لازم از بنا حفاظت می‌کند، در نبود رده حفاظتی و حصار در اطراف بنا، بروز این مشکلات قابل پیش‌بینی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
دوران حضور کاپیتان سابق تیم ملی در نساجی به صورت رسمی پایان یافت.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال از حضور خبرنگاران در ورزشگاه در این هوای سرد تشکر کرد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که تیمش در شکست ۱-۰ مقابل اینتر، پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و بازیکنان این تیم توپ را بسیار کند به گردش در می‌آوردند.
مراکشی ها بعد از پایان بازی با مراکش عادت جالب و پسندیده خود را ترک نکردند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
تیری آنری غیر قابل پیش‌بینی بودن حرکات مسی در زمین و تغییر ریتم ناگهانی او را برای مدافعان وحشت‌آفرین توصیف کرد.
بورس تهران در روز سه‌شنبه به روند نزولی خود ادامه داد و شاهد روند معاملاتی کم‌حجم و بدون نوسان بودیم. نماگرهای اصلی بازار با کاهش نسبت به روز کاری قبل از آن مواجه شدند. حال با در نظر گرفتن این شرایط در این مطلب به پیش‌بینی بورس امروز خواهیم پرداخت.
قهرمان پیشین کشتی آزاد جوانان جهان پیش‌بینی کرد، چهار کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان شانس دستیابی به مدال طلا در پیکارهای جهانی پیش رو را دارند.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
مورایس: بازی سپاهان و استقلال قابل پیش‌بینی نیست
ایسوس Zenfone 9 جدیدترین پرچمدار ایسوس و یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های پرچمدار دنیا رونمایی شد. این گوشی هوشمند به کمی کوچکتر از Zenfone 8 است، اما به سنسور دوربین، باتری و خنک کننده مایع VC بزرگتری مجهز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ