حمید رجبی در مصاف برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مرد اصلی نیمکت قرمزپوشان اهوازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته‌، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود «مریم رجوی» سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.
رابی فاولر، اسطوره لیورپول، که خودش برای مربی‌گری راهی عربستان شده از هواداران لیورپول خواست از انتقاد از جردن هندرسون دست بردارند و او را به پول‌پرستی متهم نکنند.
چرخش در سیاست‌ خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
چرخش در سیاست‌های خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
حمید رضا رجبی به عنوان جدیدترین دستیار جواد نکونام، از فردا کارش را در استقلال آغاز می کند.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید، حرف‌های هم دانشگاهی سابقش علیه قلعه‌نویی او را شوکه کرده است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
در ماه‌ها و سال‌های اخیر نام علیرضا منصوریان تقریبا برای هدایت خیلی از تیم‌های لیگ برتری مطرح شده است.
مانوئل بنوونته مربی تیم فولاد به عنوان سرمربی موقت این تیم منصوب می‌شود.
«احسان» یا همان «سام رجبی» متولد فروردین ۱۳۶۴ است. او در سال ۸۸ در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز و مقام سوم رشته جودو شد. رجبی در مسابقات بی جی پرو کالیفرنیا به صورت انفرادی شرکت کرد و توانست مدال طلا را به دست آورد. همچنین رجبی مدال طلای جوجیتسو و نقره گرانداسلم آمریکا را دارد.
پس از جدایی جواد نکونام از فولاد، حمیدرضا رجبی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و در نشست خبری پیش از بازی با الهلال حضور پیدا کرد.
خواهر سام رجبی از محیط‌زیستی‌های‌ زندانی خبر داد که برادرش به مرخصی آمد.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
رییس‌جمهور ترکیه پس از یک دهه دشمنی دست دوستی به سمت رییس‌جمهور سوریه دراز کرد.
مادرش می‌گفت: «یک روز مثل همیشه ناهار را آماده کردم و برای رجب، پدر بچه‌ها فرستادم. وقتی آمدم توی اتاق، دیدم غلامرضا نیست!»، آن زمان غلامرضا فرزندی خردسال بود، آمدم داخل حیاط، یک‌دفعه دیدم غلامرضا افتاده توی حوض بزرگ داخل حیاط و دست و پا می‌زند!
لیلاز در اعتماد نوشت: این روز‌ها در سطح خیابان چنان پرده‌دری‌هایی آدم می‌بیند که شرمش می‌شود بشنود یا بخواند، اما نیرو‌های امنیتی سراغ بازداشت افرادی مانند آقای بیک و جلایی‌پور می‌روند! فراموش نکنیم وقتی خاکریز‌هایی مانند آقایان موسوی و خاتمی را کنار می‌گذاریم فضا برای مریم رجوی و اعضای سیرک‌های سیاسی باز می‌شود که ائتلاف کنند و فضا را به دست بگیرند. این باز کردن فضا‌ها برای خارج‌نشینان است.
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
مهران رجبی گفت: بسیاری از همکاران ما دوست دارند مواضع انقلابی، خداپسندانه و وطن دوستانه بگیرند، اما از ترس فواحش و جماعت هوچی، اعلام نظر نمی‌کنند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و عبدالفتاح السیسی همتای مصری وی، شامگاه گذشته در حاشیه افتتاحیه جام جهانی در دوحه قطر با یکدیگر دیدار کردند.
مربی تیم هندبال نخلستان دشتستان گفت: تیم‌ها در این دوره خیلی دیر بسته شدند و کمی ناهماهنگ هستند.
مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ