یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار فینال جام حذفی معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی قبلی در پی صعود به فینال جام حذفی است.
رییس سازمان امور اراضی گفت: در قانون حفظ کاربری مجازات متخلفان نخست قلع و قمع و اعاده به وضع سابق و دوم جزای نقدی یک تا سه برابر ارزش زمین دیده شده است.
محمد ربیعی برای دیدار برابر استقلال، به ترکیب تیمش دست نزد و همان بازیکنان جدال برابر ملوان، امروز از ابتدا به میدان می روند.
فیفا نخستین رده‌بندی تیم‌های ملی در سال 2023 را منتشر کرد که بر اساس آن تیم ملی ایران بدون تغییر جایگاه نسبت به رده‌بندی قبلی همچنان تیم بیست‌و‌چهارم جهان است و در میان تیم‌های آسیایی نیز پس از ژاپن رده دوم را در اختیار دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی پیش‌روی فیفا جایگاه بیست‌وچهارم جهانی را حفظ خواهد کرد.
همانطور که انتظار می رفت، استقلال بدون تغییر نسبت به بازی قبل برابر گل گهر، به مصاف فولاد می رود.
ترکیب نساجی برای دیدار با استقلال اعلام شد که نسبت به بازی قبل بدون تغییر بوده است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال در حالی در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان متوقف شد که ساپینتو در غیاب چند بازیکن اصلی خود کار سختی داشت.
احتمال می رود استقلال با ترکیب آشنای خود به مصاف پرسپولیس برود و تنها تغییر اجباری نیز در خط دفاعی خواهد بود.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنوان‌دار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
ظاهرا با اتمام ماموریت پرهیزکاری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، او به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شده است.
روبرت لواندوفسکی از بازی در یک جام جهانی دیگر ترسی ندارد اما کاپیتان لهستان اذعان کرد که تیمش نیاز به تغییر تاکتیک دارد.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
رحیم‌پور، بدنساز هوادار پیش از تعطیلات وضعیت جسمانی و وزن بازیکنان را ثبت کرده بود و در شروع مجدد تمرینات دوباره این موارد را بررسی کرد.
انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب ابتدایی دیدار برابر هوادار روانه میدان کند.
قربان بردیف هیچ تغییری در ترکیب تیمش برای دیدار امروز مقابل مس رفسنجان نسبت به دیدار هفته قبل نداشته است.
حمید مطهری یازده بازیکن منتخب خودش برای بازی مقابل ذوب‌آهن را مشخص کرد.
تیم‌های فولاد سیرجان و هورسان رامسر در هفته دوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.
استقلال بدون حتی یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
حباب سکه بدون تغییر قابل توجه
تیم فوتبال مس کرمان نسبت به دیدار قبل برابر پیکان، تیمش را بدون تغییر روانه زمین مسابقه کرده است.
رضا پرکاس تصمیم گرفته است به ترکیب تیمش در دیدار هفته قبل برابر فولاد دست نزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ