یورگن کلوپ ترکیبش را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ارزشمند دو بر صفر تمام شد، به مصاف رئال مادرید خواهد فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شد که صحبت با فابینیو و جوردن هندرسون به او نشان داده که شانسی برای حفظ آنها ندارد.
لیورپول در حال نزدیک شدن به امضای قراردادی برای جذب واتارو اندو، هافبک اشتوتگارت، است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید مربیان چلسی همیشه هر بازیکنی بخواهند را جذب می‌کنند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آخرین دقایق بازی مقابل چلسی لحظات جالبی را سپری کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد باشگاه لیورپول با برایتون برای انتقال مویزس کایسدو به توافق رسیده است.
کریس ساتن معتقد است که اگر لیورپول به اندازه فصل قبل افت کند، یورگن کلوپ سرمربی این تیم باید کنار برود.
یورگن کلوپ به تمجید از پنج بازیکن تاثیرگذار تیمش پرداخت و آنها را شایسته کاپیتانی لیورپول دانست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای راضی کردن کیلیان امباپه با پدر این ستاره به صورت تلفنی صحبت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اگر روز 28 ساعت بود به راحتی می‌توانست تمامی ساعات آن را کار کند.
عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ساختار بدن عقاب ماهی‌خوار به گونه‌ای است که به راحتی از دل آب ماهی می‌گیرد. در این کلیپ منحصر به فرد، یکی از این عقاب‌ها را می‌بینید که به طرز شگفتی طعمه‌اش را به دام می‌اندازد. منبع: خبرآنلاین
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از مدیران این باشگاه خواسته که زودتر جوردن هندرسون و فابینیو را بفروشند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از رسمی شدن انتقال الکسیس مک‌آلیستر به این تیم از ستاره آرژانتینی ستایش کرد و گفت او فصل آینده به کار قرمزها خواهد آمد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه بازیکنان حاضر در تمامی پست‌ها را در تابستان پیش‌رو زیر نظر خواهد داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره آخرین وضعیت بازیکنان خود از جمله هاروی الیوت و فابیو کاروالیو توضیح داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با امید چندانی پای به میدان نگذاشته بود اما در دقایقی از بازی، از قضاوت داور و همچنین نمایش شاگردانش ناراضی بود.
یورگن کلوپ مدام در صحبتهای دیشب روی یک جمله تاکید داشت اینکه شانس آنها یک درصد بیشتر نیست و آنها در همین محدوده تمام تلاش خود را می‌کنند.
لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.
دلایل بسیاری برای افت فاحش لیورپول در این فصل مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که ریشه تمام این اتفاقات در بیرون از زمین باشد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
در شبی که لسترسیتی خیلی زود در آنفیلد از لیورپول پیش افتاد، دو گل به خودی عجیب از مدافع بلژیکی میهمان، نتیجه را به سود شاگردان یورگن کلوپ کرد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل استون‌ویلا از عملکرد فنی لیورپول به خصوص در نیمه اول مسابقه تمجید کرد.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به ضرر تیمش انتقاد کرد و گفت بازی باید با نتیجه مساوی تمام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ