موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که فیفا پایان زمان دریافت لوایح را اعلام کرده است.
زمان دریافت کارت آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد.
چنانچه بیمه‌شده بیکار، اشتغال مجدد خود را اعلام نکند و به‌رغم اشتغال همچنان به دریافت مقرری بیمه بیکاری ادامه دهد، باید مقرری دریافتی از زمان اشتغال را به تأمین اجتماعی برگرداند.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
آخرین باری که این نیرو جنگنده های پیشرفته از کلاس مشابه را دریافت کرد در اواسط دهه 1970 بود که هواپیمای جنگنده گرومن اف-14 ای تامکت وارد ایران شد.
دارندگان اوراق سلف سکه مرکزی از تاریخ ۲۳ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند طی زمان بندی اعلام شده برای دریافت سکه طلا به شعب منتخب بانک ملی ایران در شهر تهران مراجعه کنند.
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.
سازمان حج و زیارت با فرا رسیدن زمان ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از صبح چهارشنبه دهم اسفندماه، جزئیات و شرایط ثبت‌نام را اعلام کرد. هزینه سفر حج در دو بخش از زائران دریافت می‌شود که بخش اول این هزینه، ۱۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
فیفا دقایقی پیش نامزدهای بهترین مربی سال را در دو حوزه فوتبال مردان و زنان معرفی کرد. در هر حوزه سه نامزد معرفی شده که از بین آنها یک نفر جایزه مربی سال جایزه بیست فیفا را دریافت می‌کند.
با اعلام محمد محمدی، لئاندرو پریرا، گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بوده است.
پاکو خمس اعلام کرد که پیشنهادی برای تمدید سه ساله قرارداد خود، از باشگاه تراکتور دریافت نکرده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در سه زمان مختلف، لیست حضور در لیگ قهرمانان را دریافت می کند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و دریافت دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
سازمان لیگ به دو باشگاه سوپرجام اعلام کرده در صورت اخراج بازیکن یا مربیان دو تیم، فردی که کارت قرمز دریافت کرده نمی‌تواند در بازی بعدی لیگ برتری آن‌ها به زمین برود و این محرومیت در اولین دیدار لیگ برای فرد اخراجی اعمال خواهد شد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اعلام کرده است که چند تقاضای اولیه تامین مالی جدید دریافت شده که تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه، تعیین تکلیف شوند.
طی فرآیندی عجیب، پیکان از خطر دریافت گل اول مقابل آلومینیوم گریخت.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد که برنامه زمان بندی معین برای دریافت خدمات از واحدها و امکان ارسال گزارش به شماره مستقیم رئیس سازمان دامپزشکی کشور مهیا شد.
یک موشک سایوز روسی صبح امروز ماهواره ایرانی خیام را به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین برد و براساس اعلام سازمان فضایی ایران دقایقی قبل اولین داده از ماهواره دریافت شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرکت‌های غذایی کشور برای اولین بار کنسرسیوم جهانی تشکیل داده اند و از ونزوئلا تا ایران برای کشت محصولات کشاورزی اقدام کرده اند.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: علی رغم آثار غذایی جنگ اوکراین برای دنیا در کشور با کمبود مواد غذایی مواجه نشدیم.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ