زمان دریافت کارت آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سینا شاه‌عباسی با دریافت دو کارت زرد در ۸ دقیقه از زمین مسابقه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اخراج شد.
سجاد شهباززاده در کمال ناباوری در اولین بازی با پیراهن مس رفسنجان کارت قرمز دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
حفظ این بخش و سایر اجزای تلسکوپ یعنی در یک بازه زمانی، اطلاعاتی توسط تلسکوپ دریافت نمی‌شود. جیانگ پنگ، مهندس ارشد FAST، گفت که این روبات‌های هوشمند ایمنی عملیاتی و زمان رصد تلسکوپ و در نتیجه کارایی آن را افزایش می‌دهد.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت دو کارت زرد در ۱۵ دقیقه ابتدایی دیدار با پرسپولیس، از زمین اخراج شد.
هافبک ریزنقش فولاد، پس از دریافت کارت زرد مقابل هوادار، آخرین بازی تیمش مقابل آلومینیوم را از دست داد.
دریافت غیرحضوری خدمات دولت با کارت هوشمند ملی میسر شد
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
هادیانفر درباره افرادی که ممکن است یک گواهینامه را دریافت کرده و مدتی بعد مثلا گواهینامه موتورسیکلت نیز دریافت کنند، گفت: ما اطلاعات این افراد را در اختیار داریم و زمانی که گواهینامه موتورسیکلت فرد صادر شود، ما این اطلاعات را روی همان گواهینامه فرد وارد می‌کنیم.
ایبانز، مدافع برزیلی رم، در دقیقه 32 دربی پایتخت ایتالیا، با دریافت دومین کارت قرمز از زمین اخراج شد تا تیم مورینیو بخش عمده مسابقه را 10 نفره دنبال کند.
مربی آلومینیوم در تقابل با تیم سابق خود با دریافت دو کارت زرد از کنار زمین اخراج شد.
محمدجواد آزاده در فاصله بیست ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
محمدجواد آزاده در فاصله بیست ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
در روزی که ریکاردو ساپینتو به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس کرمان روی نیمکت حضور نداشت، دستورات تاکتیکی وی به نیمکت انتقال پیدا می کرد.
مدافع اینترمیلان در نیمه اول بازی با امپولی با دریافت کارت قرمزی بحث برانگیز از زمین اخراج شد.
صادق صادقی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 75 مجبور به ترک زمین شد.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
مدافع تراکتور با دریافت کارت زرد دوم، در اوایل نیمه دوم بازی امروز مقابل مس از زمین اخراج شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ