سازمان حج و زیارت با فرا رسیدن زمان ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از صبح چهارشنبه دهم اسفندماه، جزئیات و شرایط ثبت‌نام را اعلام کرد. هزینه سفر حج در دو بخش از زائران دریافت می‌شود که بخش اول این هزینه، ۱۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
طبق آنچه در گزارش مرکز آمار آمده است، متوسط درآمد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری ١,٦٦٩,٦٤١ هزار ریال بوده که نسبت به سال قبل، ٤٨,٥ درصد افزایش داشته است.
تحقیقات روزنامه انگلیسی تلگراف نشان می دهد که باشگاه رئال مادرید از بیان جزئیاتی در مورد هزینه 122 میلیون یورویی در سال مالی 22-2021 خودداری کرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
مدیر دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال از افتتاح سوپراپلیکیشن این باشگاه طی روزهای آینده خبر داد.
ماساژور منچستریونایتد در ازای پیدا کردن شماره تلفن خواننده گروه پوسیکت‌دالز پورشه کریستیانو رونالدو را به نصف قیمت خرید.
سامانه «هدف»، خدمتی کاربردی از بانکداری الکترونیکی بانک آینده است که به‌منظور تحلیل، پالایش و دسته‌بندی هزینه و درآمدهای روزانه افراد، طراحی شده است.
اتحادیه اروپا مشغول بررسی پیشنهادی است که طبق آن شرکت هایی که از بیشترین پهنای بانداینترنت استفاده می کنند باید پرداخت در هزینه های توسعه زیرساخت نسل جدید اینترنت سهیم شوند
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شایان مصلح می‌گوید اعضای تیم گل‌گهر پیش‌بینی یک بازی سخت در تبریز را کرده بودند.
بنا بر اعلام وزارت حج و عمره عربستان، هزینه حج امسال برای "زائران داخل عربستان" از ۳۹۸۴ ریال سعودی (۱۰۶۰ دلار) آغاز می‌شود. گران‌ترین بسته با اسکان زائران در برج‌های شش گانه منا در نزدیکی جمارات تا ۱۱۴۳۵ ریال قیمت دارد.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
نژادعلی در مراسم افتتاح تجهیز و تکمیل تخلیه ریلی انبار نفت یزد گفت: این پروژه با حداقل هزینه، صرفه‌جوئی در هزینه‌ها و بهره‌گیری از دانش بومی کارکنان شرکت ملی پخش انجام شده است.
اخیرا قضات در استعلامی سوالاتی پیرامون معافیت شرکت های دولتی از جمله شرکت پست از هزینه دادرسی مطرح کردند که معاونت حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی به آن پاسخ داده است.
جزئیات منتشر شده از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با پاری سن ژرمن نشان از هزینه هنگفت این باشگاه برای حفظ او دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد
اتحادیه کارگری اروپا از رهبران این قاره خواست تا سقف معینی برای قبوض برق و گاز مصرف کنندگان، مشخص کنند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۷۰ درصد هزینه های درمان سرپایی بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش درمان غیر مستقیم خبر داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.
تفاوت این سرود که با هزینه نه چندان بالایی ساخته شده، با دیگر آثار مشابه، تنها در فرم این اثر است. پیامی که در این سرود بیان می‌شود، دارای نکاتی نیست که برای نخستین بار بیان شود، بلکه این بار این جزئیات با شکلی هنرمندانه‌تر بیان شده که برای گوش‌های شنونده جذاب است و پس از شنیدن، به سادگی از ذهن شنونده فراموش نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ