یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
به زودی اعضای هیئت مدیره باشگاه الهلال انتخاب خواهند شد.
مسعود ریگی به دلیل محرومیت امکان حضور در مصاف مقابل مس رفسنجان را ندارد.
سرمربی مادرید در حال بررسی تیم انگلیسی است.
زین الدین زیدان فرانسوی، سرمربی سابق رئال مادرید وارد لیست نامزدهای هدایت تاتنهام شد.
بخشی از مستند زندگی جورجینا رودریگس پیش از انتشار رسمی به صورت عجیبی لو رفته است.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
علیرضا سهرابیان تنها نامزد انتخابات فدراسیون قایقرانی خواهد بود.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به ۶ نفر خبر داد.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به ۶ نفر خبر داد.
مهاجم برزیلی باشگاه سن‌پائولی با تهدیدی عجیب مواجه است. مائوریدس روکو حق ندارد بعد از گلزنی پشتک وارو بزند و گر نه نامزدش او را ترک خواهد کرد.
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
باشگاه شارلروا بلژیک نامزد‌های بهترین بازیکن ماه را اعلام کرد که در آن نام ستاره ایرانی به چشم می‌خورد.
تنها یک سوم دموکرات‌ها و مستقلان متمایل به دموکرات در آمریکا، خواستار حضور جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ هستند.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاه‌ها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای‌گیری انصراف خود را اعلام کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است با حضور سه نامزد ریاست برگزار شود هنوز ابهاماتی را در دل خود دارد که ممکن است یکی از اضلاع مدعیان کم شود و رقابت به صورت دو قطبی برگزار شود!
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی روز 6 شهریور برگزار می شود که هنوز رسما اسامی کاندیداها اعلام نشده است.
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر به نظر می‌رسد تنها دو نامزد نهایی در گردونه انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
«منک» تازه‌ترین اثر دیوید فینچر با ده نامزدی پیشتاز است و در مقابل «خورشید» نماینده ایران در بخش اسکار غیرانگلیسی زبان نتوانست به جمع نامزدهای این جایزه راه یابد و مطابق با پیش‌بینی‌ها حذف شود.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با رسیدن به جمع ۱۵ نامزد اولیه این شاخه، این فرصت را دارد تا برای کسب سومین جایزه اسکار بین المللی برای سینمای ایران رقابت کند. همچنین انیمیشن «نوازنده» ساخته رضا ریاحی و محصول فرانسه هم به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار ۲۰۲۲ راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ