مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرایند دریافت کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاه به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده است.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در مصاف با تراکتور 7 کارت زرد دریافت کردند.
رئیس پلیس فتای تهران با بیان اینکه یک باند کلاهبرداری مربوط به تخلیه کارت‌های بانکی متلاشی شد، اعلام کرد که کلاهبرداران جرایم خود را با اجاره کارت‌های بانکی مرتکب می‌شدند.
داوطلبان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان مبنی بر چگونگی محاسبه هزینه صدور کارت سوخت، ایران خودرو شفاف سازی کرد.
تغییرات درخواست کارت بازرگانی مبتنی بر آخرین اصلاحات ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام شد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.
زمان دریافت کارت آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند.
مرکز ارزشیابی کیفیت نظام آموزش و پرورش نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی خرداد ماه را اعلام کرد.
همان طور که مشخص است، زرافه‌ها هویج دوست دارند، اما نسبت به کدو سبز بی‌میلند و این باعث می‌شود که این دو خوراکی، برای آزمودن استدلال آماری مناسب باشد. محققان در کار با چهار زرافه، نسبت‌های متفاوتی از برش‌های هویج و کدو سبز را در ظروف شفاف قرار دادند تا آزمایش کنند که آیا زرافه‌ها می‌توانند احتمال بیشتر دریافت هویج را در سه آزمایش با مقادیر مختلف پیش‌بینی کنند یا نه. زرافه‌ها در طول این آزمایش‌ها توانستند ظرف‌های دارای هویج‌های بیشتر را انتخاب کنند.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گف: دریافت حق ویزیت و یا تعرفه خدمات درمانی به صورت نقدی و یا کارت به کارت مغایر با قانون است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، بر لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.
ریکاردو ساپینتو پس از دریافت کارت زرد در اواخر نیمه اول بازی با مس رفسنجان، چهار کارته شد و بازی با تراکتور را از دست داد.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
کشوری که در منطقه حرف اول را می‌زند آیا باید در تهیه سرم با مشکل مواجه شود؟ مگر سرم چه چیز خاصی است که مردم باید داروخانه‌های متعددی را برای یافتن آن زیرپا بگذارند. دستگاه عریض و طویل وزارت بهداشت پیش‌بینی لازم را برای تامین نیاز‌های اولیه در حوزه دارو نداشت
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
محمدرضا اخباری که تیمش با یک گل از سپاهان در خانه این تیم عقب بود، روی یک خروج از محوطه جریمه و استفاده از دست با کارت قرمز زاهدی فر جریمه شد.
محمد دانشگر از بازگشت سیاوش یزدانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ