بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
بنابر اعلام بخش‌های مربوطه، سهامداران از کلیک کردن بر روی لینک‌های ناشناس با موضوع سهام عدالت و واریز سود آن جدا خودداری کنند تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوند.
شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
سود برخی از سهامداران عدالت واریز شد.
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت‌ سود شرکت‌ها در حال جمع‌آوری برای پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت است.
طبق وعده‌های داده شده واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز (چهارشنبه) با استفاده از سامانه ‎سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شد.
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد‏ وصول سود شرکت‌های دارای پرتفوی در سهام عدالت را پیگیری می‌کند تا وعده داده شده برای واریز نوبت اول سود برای سهامداران به زودی محقق شود.
درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از وازیر بخشی از سود سهام عدالت به سهامداران تا پایان پاییز سال جاری خبر داد.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
خبرنگار اماراتی جذب سرمربی سابق استقلال به دلیل چهره سلبریتی اش را باعث پیشرفت این لیگ دانست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در آینده نزدیک خبر داد.
سازمان اورژانس کشور هم مانند دیگر دستگاه های خدمات رسان در ماه محرم تمهیداتی برای برگزاری مراسمات این ماه دارد که حضور تکنسین های اورژانس در هئیات از جمله این موارد است.
پزشکان از بیماری به عنوان سمفونی‌ای از هر آن چه در بدن می‌گذرد یاد می‌کند. اگر یکی از ساز‌ها (در اینجا ویتامین د) خاموش باشد می‌تواند کل سمفونی را از بین ببرد.
در دی ماه سال جاری روند بازار سرمایه منفی بود و سهامداران در دو ماه ماند به پایان سال، همچنان کورسوی امیدی به رشد بازار دارند. در گفتگو با سه کارشناس بازار سرمایه به بررسی روند بازار سرمایه در بهمن ماه سال جاری پرداخته ایم. در بهمن ماه بورس صعودی می شود؟
شرکت مخابرات ۳۴۷ میلیارد تومان و شرکت سیمان دشتستان ۴۷ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت سپرده گذاری مرکزی بدهکار هستند.
امروز ۱۷ اسفندماه در سامانه کدال دو اطلاعیه مهم از نماد‌های شستا و تاپیکو منتشر گردید که از اهمیت بالایی برخوردارند. این اطلاعیه از افزایش سرمایه و برگزاری مجمع برای این دو نماد خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ