یک استاد دانشگاه با اشاره به راندمان پائین آب و انرژی و همچنین مشوق‌های مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی گفت: کشاورزان در صورت استفاده صحیح از منابع با ۱۹ ساعت آبیاری نیز می‌توانند به راندمان ۲۴ ساعته چاه دست پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
به نظر می‌رسد که مسئولان فضای اینترنت کشور باید برای همیشه نسبت خود را با مافیای فیلترشکن مشخص کرده و در اقدامی صریح، به این محدودیت‌های بی‌نتیجه که فقط جیب عده‌ای خاص را پر کرده، پایان دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خرمشهر به پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران مبدل شده است و این حماسه باید جای خود را در دنیا پیدا کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد ماموریت مهم تیمش بعد از شکست امشب را خروج سریع از حال و هوای نتیجه به دست آمده دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقد به جای خود، اما ما باید در کلام، اخلاق را رعایت کنیم.
اهواز - رئیس جمهور گفت: دولتمردان وظیفه دارند دین خود را به استان خوزستان ادا کنند.
اهواز - رئیس جمهور گفت: دولتمردان وظیفه دارند دین خود را به استان خوزستان ادا کنند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
براساس شنیده‌های بنده، چین به دنبال افزایش محدودیت‌های خود بر ایران است، باید توجه داشت که اولین مورد در سرمایه‌گذار میزان سود پروژه و امنیت آن است، از همین روی چین هم در این زمینه ملاحضاتی دارد و به نظر می‌رسد که اندکی در رابطه با ایران محافظه‌کارتر شده است.
مربی تیم کشتی استان البرز گفت: مسابقات به همین دلیل در بالاترین سطح خود برگزار شد و با توجه به آماده بودن کشتی گیران مسابقات بسیار سنگینی را شاهد بودیم.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
وزیر دفاع اتریش در گفت‌وگویی هشدار داد که بر اثر پیامدهای جنگ اوکراین و بحران انرژی، کشورهای اتحادیه اروپا باید خود را برای قطعی برق و خاموشی‌های گسترده آماده کنند.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
وزیر دفاع آلمان امروز در دیدار با نظامیان کشورش در لیتوانی گفت: ناتو از اعضای خود در برابر روسیه باید بیشتر محافظت کند.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولیدات نفت، گفت که آمریکا باید وابستگی خود را به این سازمان و تولیدکنندگان خارجی نفت کمتر کند.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت ترافیکی محور‌ها در طول برگزاری راهپیمایی نیز گفت: در خیابان شهدا، میدان شوش و خیابان شوش، خیابان فداییان اسلام و محور‌های اصلی راهپیمایی از نیمه‌شب همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و مکلف به پاکسازی مسیر هستند. اول باید پلیس راهور مسیر‌ها را پاکسازی کند تا بخش‌های امنیتی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند. از ساعت ۲۴ روز ۲۵ شهریورماه این محدودیت برقرار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضا‌های حاشیه‌ای شهر، جلوآمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها درپی دارد. به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و بر همین اساس باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم .
شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها گفت: در شهر‌های قرمز باید هیئت‌ها و مراسم‌های مذهبی از ۳۰ درصد ظرفیت خود استفاده کنند. به این ترتیب در شهر‌های نارنجی ۵۰ درصد و در شهر‌های زرد نیز ۷۰ درصد ظرفیت باید مورد استفاده قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ