شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها گفت: در شهر‌های قرمز باید هیئت‌ها و مراسم‌های مذهبی از ۳۰ درصد ظرفیت خود استفاده کنند. به این ترتیب در شهر‌های نارنجی ۵۰ درصد و در شهر‌های زرد نیز ۷۰ درصد ظرفیت باید مورد استفاده قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
گروه طالبان که در کابل، پایتخت افغانستان قدرت را در دست دارد، محدودیت‌های تازه‌ای برای صدور گذرنامه وضع کردند.
شرط سفر هوایی گردشگران خارجی به ایران برای داشتن کارت واکسن، اگر تا کنون کم و بیش وجود داشت؛ اکنون به صورت رسمی برداشته شد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
یز- رئیس پلیس راهور استان یزد با اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عید غدیر گفت: از بعدازظهر جمعه تردد در محورهای منتهی به میدان امیرچقماق محدود می‌شود.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.
نمایندگان مجلس عوام انگلیس دوشنبه شب (به وقت محلی) در اقدامی بی‌سابقه به گزارشی که بوریس جانسون نخست وزیر اسبق این کشور را به فریب عمدی نهاد قانون‌گذار در ماجرای جنجالی برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی در اوج محدودیت‌های کرونایی، متهم می‌کند، با اکثریت آراء تایید کرده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی سی و چهارمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را اعلام کرد
پلیس راهور تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه با توجه به برگزاری تجمع بزرگ صادقیون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران را تشریح کرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نخستین مرحله آزمون سراسری ۱۴۰۲ خوشبختانه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: خوشبختانه تا به امروز موردی از تخلف در این زمینه کشف نکرده‌ایم و انصافا محدودیت‌های اینترنتی که در فرآیند برگزاری این آزمون اعمال شد در تامین امنیت و سلامت آن تاثیرگذار بوده است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت زهرا (س) همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح اعلام شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت ترافیکی محور‌ها در طول برگزاری راهپیمایی نیز گفت: در خیابان شهدا، میدان شوش و خیابان شوش، خیابان فداییان اسلام و محور‌های اصلی راهپیمایی از نیمه‌شب همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و مکلف به پاکسازی مسیر هستند. اول باید پلیس راهور مسیر‌ها را پاکسازی کند تا بخش‌های امنیتی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند. از ساعت ۲۴ روز ۲۵ شهریورماه این محدودیت برقرار خواهد شد.
فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از دو فصل و اعمال محدودیت‌های مصوب برای آنها، با حضور صد درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.
در فصل جاری برگزاری مسابقات، حضور تماشاگران به میزان یک‌سوم خواهد بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ