فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
سری دوم عکس‌هایی اگر غذاها‌ی ایرانی انسان بودند. علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: هیچ کدوم محور خلقت نیستیم! فقط یک نفریم از چند میلیارد آدم و باید باور کنیم فکر، سلیقه، عقیده و نظر ما همون قدر اهمیت داره که مال دیگران داره.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
اگر دولت بایدن سیاست خود را تغییر ندهد، احتمال زیادی وجود دارد که با یک درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه مواجه شود. برای پیشگیری از جنگ با یک دشمن تهدیدگر، آن دشمن باید باور کند که شما از زور استفاده خواهید کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران با تاکید بر فشردگی مسابقات و سطح بالای مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ گفت: برای اولین بار است که در این سطح از رقابت ها حاضر می شویم و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.
«ساندرین روسو» نماینده حزب سبز فرانسه به شبکه تلویزیونی «ب‌اف‌ام» گفت: «باور نکردنی است. امانوئل ماکرون، سلطان جمهوری‌خواه می‌خواهد از پادشاه چارلز در ورسای استقبال کند... در حالی که مردم در خیابان‌ها در حال تظاهرات هستند. البته پادشاه باید دیدار خود را لغو کند.»
در فرهنگ مدرن به طور گسترده پذیرفته شده است که افراد باید رژیم غذایی روزانه خود را به سه وعده غذایی بزرگ (صبحانه، ناهار و شام) تقسیم کنند تا سلامتی مطلوب داشته باشند. این باور در درجه اول از فرهنگ ومطالعات اپیدمیولوژیک اولیه سرچشمه میگیرد.
جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پیشرفت، اصالتاً امری درون‌زا و برون‌گرا است. بر این اساس ملت‌ها باید براساس ارزش‌ها و الگوی حکمرانی بومی و فرهنگی داخلی، برنامه توسعه خود را تدوین و اجرا نمایند. منافع اساسی و حقوق ملت‌ها از جمله حق توسعه قابل مذاکره نیست و هر تلاشی توسط کشور‌های قلدر برای سیاسی کردن و نهایتاً سلب حقوق ملت‌ها با سوءاستفاده از مکانیسم‌های بین‌المللی محکوم است.
ابطحی نوشت: آقای طائب فرمودند باید شرایط حفظ جان، اما زمان از ترور را آماده کرد. باور نکردم، ولی ظاهرا گفته! مرحله بعدی حفاظت از خود خدا است؟ خدایا خودت و امام زمانت را از دست این‌ها نجات بده!
عبدی نوشت: من هنوز باور نمی‌کنم که چرا باید خانم الهه محمدی یا بسیاری دیگر از زنان پیش و پس از این جریان اعتراضی همچنان در زندان باشند؟ چگونه ممکن است با وجود چنین زنانی در زندان و حتی رسیدگی‌های قضایی غیرعلنی، بتوان از زنان تاثیرگذار امریکای لاتین یا آفریقا یا آسیای جنوب شرقی برای حضور در ایران دعوت کرد؟ یک لحظه خود را جای خانم‌های زندانی بگذارید که دارند از تلویزیون این نشست را می‌بینند چه احساسی به حکومت و کشور خواهند داشت؟
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده و این درخت که ریشه ۱۴۰۰ ساله دارد تنومند بماند، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد موضوع کم آبی و خشکسالی ادامه دار است و باید از الان به فکر آینده باشیم تا شرایط سخت تری رقم نخورد. آموزش مردم نیز در این حوزه بسیار حائز اهمیت است. مردم باید باور کنند که آب کم است و در مصارف خود دقت کنند.
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یکبار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است.
دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس، مدعی شد این تیم باید به خود باور و اطمینان بیشتری داشته باشد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما موفقیت آقای رئیسی را موفقیت خود می‌دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی‌کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، تعمیق و توسعه همکاری با شرکت های دانش‌بنیان را راهکاری برای تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در صنعت خودروی کشور دانست.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.
فرمانده کل سپاه گفت: اینکه دشمن از خطوط مقدم خود که در اعماق ذهن و جغرافیای بشری ایجاد کرده بود در حال عقب نشینی است، یک حقیقت است. باید باور کنیم که بین ما و دشمنان ما یک حالت جزر و مد است. هر گاه که ما مد می‌کنیم، دشمن به حالت جزر عقب نشینی می‌کند. این مساله دائمی و همیشگی بوده و در همه عرصه‌های انقلاب جاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ