قضاوت دو دیدار امروز هفته هشتم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار سپاهان - تراکتور با چند صحنه مشکوک داوری همراه بود و اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت.
با اعلام برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تکلیف میزبانی در دو دیدار هنوز مشخص نشده است.
پرسپوليس روز پنج شنبه راهی ترکیه خواهد شد تا اردوی هشت روزه خود را دنبال کند.
باشگاه هوادار روز پنج شنبه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به موضوع همزمان نبودن دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به طور رسمی اعتراض کرد.
شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.
فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
تیم فوتبال جوانان ایران دو بازی تدارکاتی در کشور اردن و سه بازی تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار می‌کند.
استقلال در هفته پایانی دور رفت میهمان تراکتور است. این بازی پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
ششمین حضور ایران در جام جهانی با دو باخت و یک برد بازهم به صعود منجر نشد تا با وجود نمایشی خوب طی دو بازی آخر، بهترین نتیجه از نظر امتیازی رقم نخورد.
ایران به دنبال طلسم شکنی در بازی پایانی دور گروهی جام‌های جهانی است.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان در جدالی خانگی و پنج سته موفق به شکست حریفان خود در هفته نهم لیگ برتر مردان شدند.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
برزیل امشب در یک بازی دوستانه در پارک دو پرنس پاریس، توانست با پنج گل بر تونس پیروز شود. برزیل چند روز قبل غنا را هم با سه گل شکست داده بود.
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی در پنج بازی اول لیگ، پنج تساوی به دست آورده‌اند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز دست یافتند.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ