علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۴ با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود اما ۴۰ سال قبل تنها هست تیم جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست می‌آوردند.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید.
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
رضا اسدی با دو گل در فاصله پنج دقیقه، تیمش را از صنعت نفت آبادان پیش انداخت.
فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
فرشته کریمی و سارا شیربیگی تا اینجای رقابت‌های کافا ۲۰۲۳، هر کدام پنج گل وارد دروازه حریفان ایران کردند و برای فتح عنوان خانم گلی در این مسابقات با یکدیگر رقابت جالبی دارند!
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!
جدال زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی لیگ بسیار جذاب شده است، این دو ستره در طی 12 هفته گذشته، 31 گل به ثمر رساندند.
در این فصل فقط پنج تیم لیگ برتری به پرسپولیس گل زده‌اند و در این بین تنها استقلال دو بار دروازه بیرانوند را فرو ریخته است.
جام جهانی قطر پنج بازیکن داشت که در طول تورنمنت سه پاس گل از خود به ثبت رساندند.
مصرف غذا‌های غنی از امگا ۳ موجود در دانه کتان، ماهی سالمون، ماهی قزل آلا، گردو و ... از ریه‌های شما در برابر عوارض تنفسی ناشی از آلودگی هوا مانند برونشیت و آسم محافظت می‌کند. امگا ۳ از قلب شما در برابر آلودگی هوا نیز محافظت می‌کند.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
قهرمان جام ملت های آسیا جام جهانی باشکوه و پرخرجش را ترک می کند.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود موفق به زدن تنها نه گل شده است.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
ذوب‌آهن باوجود مشکلات متعدد توانسته نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول رقم بزند.
قضاوت دو دیدار امروز هفته هشتم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
برزیل امشب در یک بازی دوستانه در پارک دو پرنس پاریس، توانست با پنج گل بر تونس پیروز شود. برزیل چند روز قبل غنا را هم با سه گل شکست داده بود.
شهاب زاهدی شب گذشته ستاره تیمش بود و در جریان پیروزی 5-2 پوشکاش دو گل به ثمر رساند.
ارلینگ هالند با گلزنی برابر وولورهمپتون، صاحب یک رکورد جدید در لیگ برتر شد و در یک‌قدمی ثبت رکوردی دیگر قرار گرفت.
پاری سن ژرمن بعد از یک هفته ملتهب، در دیدار امشب مقابل لیل تنها بعد از 8 ثانیه به گل رسید.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.
لیونل مسی در بازی امشب مقابل استونی پنج گل به ثمر رساند تا با ۸۶ گل ، پوشکاش مجاری را پشت سر گذاشته و بعداز علی دایی سومین گلزن تاریخ بازی های ملی فوتبال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ