تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان در جدالی خانگی و پنج سته موفق به شکست حریفان خود در هفته نهم لیگ برتر مردان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکاتی وجود دارد که می‌تواند باعث تعویق هفته نخست لیگ بیست و سوم شود و مطابق اطلاعات به دست آمده فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی با درخواست این ۱۰ باشگاه لیگ برتری موافقت کرده است.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آخرین بازی این تیم در فصل جاری لیگ برتر را از دست داد.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
رئال مادرید با اختلافی فاحش صدرنشین جدول لیگ قهرمانان در تمامی دوران است. حضور دو تیم از پرتغال بین ۱۰ باشگاه برتر جالب است و سه تیم از انگلیس دیده می‌شود
یکی دو روز پیش باشگاه نساجی اعلام کرد، بلیط دیدار این تیم در برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر به تماشاگران به صورت رایگان اهداء می شود.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور ۱۰ تیم برگزار و در پایان این مسابقات باشگاه پرهام لرستان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شاهین نایب قهرمان شد.
تیم خانه بسکتبال اسدآباد با انگیزه صعود به لیگ برتر و با کسب پیروزی‌های امیدبخش به همراه پنج تیم برتر دیگر در جمع شش تیم برتر و صعودکننده به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفتند و تکلیف ۱۰ تیم دیگر این مرحله هفته آینده با برگزاری دیدارهای برگشت گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد؛ خانه بسکتبال اسدآباد با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مرحله دوم پلی آف به دنبال صعود به دور بعدی است.
تیم فوتبال سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان شکست خورد تا پیکانی‌ها طلسم ۱۰ هفته نبردن خود را بشکنند.
در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان، ایفاسرام اردکان و پاس گرگان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیروزی پُر گل سه تیم مدعی شهرداری، خاتون و سپاهان در برابر حریفانشان پیگیری شد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که در غیاب صدرنشین، این شهرداری ورامین بود که با دو پیروزی و ۱۲ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
لیورپول که در دو دیدار قبلی برابر سیتی و وستهام در لیگ برتر پیروز شده بود، به دنبال کسب سومین برد پیاپی بود، ولی برابر تیم قعرنشین حرفی برای گفتن نداشت تا نتایج سینوسی این تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.
مصاف تیم‌های استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر با تساوی بدون گل تمام شد و شاگردان ساپینتو در کورس صدرنشینی از پرسپولیس جا ماندند.
پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا رأس ساعت ۱۴ با حضور ۱۰ تیم برتر از سراسر ایران و انجام سه دیدار به طور رسمی آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر به صورت موقت صدرنشین لیگ شد.
لیورپول در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی با یک گل پیروز شد.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
لیگ برتر بسکتبال ایران در ۱۰ فصل اخیر، با دو جین تیم منحل شده دست و پنجه نرم کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس باوجود ارائه یک بازی هجومی برابر ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر، از کسب پیروزی در این دیدار بازماند و به کسب یک امتیاز بسنده کرد.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ