پزشک تیم تراکتور می‌گوید کاوه رضایی در بازی با مس رفسنجان حضور نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۲۰ محور بم به کرمان یک نفر کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
اراک- مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس در محور اراک - قم خبر داد.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز هفت نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشت.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
پرسپولیس امروز یک ساعت تمرین کرد و راهی فرودگاه شد تا برای بازی با مس به کرمان سفر کند.
در فاصله ۲۴ ساعت تا بازی با مس کرمان و جدال هفته آینده پرسپوليس و استقلال، دو ستاره سرخپوش مصدوم شدند تا وضعیت مبهمی برای این بازی داشته باشند.
هوادار در شرایطی به انزلی سفر کرده که سه بازیکن خود را در اختیار ندارد‌‌.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹ نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی واژگونی خودرو در این استان خبر داد.
ولید رکراکی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار با کرواسی را مشخص کرد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
دو غایب بزرگ و مصدوم استقلال در سوپرجام فردا
مدافعان ایرانی تیم فوتبال آاک به دلیل آسیب دیدگی در هفته نهم لیگ یونان غایب هستند.
تیبو کورتوا به دلیل مصدومیت بازی امشب برابر اوساسونا را از دست خواهد داد و باید دید به بازی دو هفته بعد برابر بارسا می رسد یا خیر.
کریم بنزما که سه هفته پیش و در بازی مقابل سلتیک مصدوم شده بود، امروز به تمرینات رئال برگشت. او گفت که آماده بازی برابر اوساسوناست.
دو بازیکن مصدوم استقلال در تعطیلی لیگ برتر به شرایط آرمانی دست پیدا خواهند کرد.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ