تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار گاز در فلکه رودکی تبریز هفت نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیرمینیو با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و باید ۵تا ۷ روز استراحت کند.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
ری- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: تصادف مینی بوس با وانت در جاده ورامین هفت مصدوم داشت.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
رئیس مرکز اورژانس تهران از هفت کشته و ۱۲۸ مصدوم در پی حوادث چهارشنبه سوری در تهران تا ساعت ۱۷ خبر داد.
رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
این زمین لرزه در ساعت ۱۳:۳۸ ظهر امروز رخ داد و در برخی شهرستان‌های همجوار از جمله ارومیه نیز احساس شد. همچنین ساعت ۱۳:۱۹ امروز نیز زمین لرزه ۳.۶ ریشتری خوی را لرزانده بود.
کاظمی با اشاره به اینکه در این حادثه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب (۱۵ تیم) هم برای بررسی خسارت‌ها در شهر فیرورق و برخی روستا‌های اطراف منطقه زلزله زده حضور دارند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری سمند با ۷ وسیله نقلیه دیگر در خیابان دماوند و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس سبب مصدومیت هفت نفر شد.
مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت:تصادف سه خودرو در گلستان ۷ مصدوم برجای گذاشت
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هفت نفر در سانحه رانندگی محور اهواز به شوش خبر داد.
کادر فنی فولاد خوزستان برای دیدار امروز هفت بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی قطعا در اختیار نخواهد داشت.
کادر فنی فولاد خوزستان برای دیدار امروز هفت بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی قطعا در اختیار نخواهد داشت.
چذابه - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هفت نفر و فوت یک نفر در سانحه رانندگی مشرح عراق خبر داد.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در سبزوار یک نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ