اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹ نفر و فوت دو نفر در دو سانحه رانندگی واژگونی خودرو در این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز در شرایطی تمرین کرد که مهدی ترابی به تمرینات گروهی اضافه شده بود.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: ۹ نفر امشب براثر سقوط از چرخ و فلک شهربازی بوستان باراجین مصدوم شدند.
رباط کریم- سرپرست اورژانس استان تهران از تصادف مینی بوس در رباط کریم خبر داد و گفت: در این حادقه ۹ نفر مصدوم شدند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
شاهرود- تصادف یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جا گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، تصریح کرد: ۱۶ نفر از مصدومین در محل درمان شده و ۹ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم بر جا گذاشت.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم برجای گذاشت.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد ۲ خودرو سواری پژو و پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - خوشاب ۹ مصدوم برجای گذاشت.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته به پنج حادثه رانندگی امداد رسانی شده است، گفت: در مجموع این حوادث ۹ نفر مصدوم شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد زنجیره‌ای بیش از ۱۰ خودروی در اتوبان پیامبراعظم (ص) تبریز و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت حوالی روستای سید عنایت دزفول باعث مرگ یک نفر و مصدومیت ۹ نفر شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ۲۶ مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز ۹ مجروح در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی هستند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش بیمارستانی سبزوار گفت:بدنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده جوین به این شهرستان ۹ نفر مصدوم شدند.
حال عمومی هر ۹ مصدوم حادثه که ۴نفر بزرگسال و ۵نفر کودک و نوزاد هستند، وخیم است.
از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ