رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی آغاز هفته فرماندهی انتظامی کشور را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
رئیس فدراسیون اسکیت توضیحاتی را در خصوص شرایط این رشته ورزشی ارائه کرد.
مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی‌ترویجی معاونت آموزش و ترویج سازمان تات گفت: مهمترین اقدام سال جاری، راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای آموزش به تمام گروه‌های هدف حوزه کشاورزی است.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
دور سوم  نشست های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی به صورت آنلاین برگزار شد.
دور سوم  نشست های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی به صورت آنلاین برگزار شد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مهمترین هدف تیمش عنوان کرد و گفت سپس به فینال جام حذفی فکر خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: کارکنان روابط عمومی علی‌رغم سختی و مشکلات به طور جهادی آگاهی‌بخشی و انتقال اطلاعات به جامعه هدف در محلات هدف بازآفرینی شهری را مورد توجه قرار دهند.
همان‌گونه که مهمترین تکنیک روانی به‌کار گرفته شده در جریان «اغتشاشات»، اکثریت‌نمایی با هدف القاء توهم بی‌شمار بودن بود و البته خروش چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این سناریو را خنثی کرد، در ماجرای مسمومیت‌ها هم، این رسانه‌ها می‌کوشند این‌گونه القاء کنند که جمع کثیری از دختران دانش‌آموز در سراسر کشور هدف حمله شیمیایی! قرار گرفته‌اند.
مهاجم استقلال با بیان اینکه موفقیت استقلال مهمترین اصل برای بازیکنان استقلال است گفت: گل زدن من خیلی مهم نیست و همه دوست داریم استقلال برنده باشد.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است.
سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است
علیرضا فغانی با صلابت و انگیزه زیاد در جام جهانی قضاوت می‌کند و مهم ترین هدف او و کمک‌هایش حضور در فینال تورنمنت است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.
جی‌ئی‌سی‌اف از هدف اصلی خود فاصله گرفته است، کاهش ۱۲ درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته،ناترازی برق مدیریت شد و دوران طلایی روابط ایران و روسیه از مهمترین تیتر اخبار در هفته جاری بودند.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد اغتشاش و «سوریه‌سازی» ایران است، گفت: دشمن این آرزوی خود در مورد ایران را به گور می برد.
پی اس جی نتوانست مهمترین هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، را جذب کند. خریدهای جدید پی اس جی در ابتدا شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارند.
مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ