رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد اغتشاش و «سوریه‌سازی» ایران است، گفت: دشمن این آرزوی خود در مورد ایران را به گور می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن‌بست راهبردی، گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با انجام موفقیت‌آمیز مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس و حضور مردم دانست چراکه دشمن غافلگیر شد و تحمل نکرد.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته و ما باید در این شرایط در حوزه عفاف و حجاب قانون گذاری کنیم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر قدرت نظامی این حزب در برابر دشمن صهیونیستی بیان کرد که برخی جریان‌ها در داخل لبنان از سفارتخانه‌های خارجی دستور می‌گیرند.
وزیر کشور گفت: دشمنان برنامه‌ریزی زیادی برای دهه محرم کرده بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی با آنها مقابله شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتخابات آینده، گفت: دشمن به دنبال یک انتخابات کم‌رمق، بی‌جان و حضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
جرارد پیکه همچنان رئال را بزرگترین دشمن ورزشی خود می داند و در مصاحبه با کادنا سر به این موضوع و نیز قضیه پیوستن مسی به اینتر میامی اشاره کرد.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
امام جمعه موقت تهران هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران دانست و گفت: دشمن آرزوی ایران بدون دین و اسلام را به گور می‌برد.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزیر صمت با موافقت خود مبنی بر افزایش قیمت خودرو به تورم دامن زده و باید استیضاح شود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن در سال ۸۸ دنبال جدایی ملت از رهبری خود بود ولی کور خواند و باید این آرزو را به گور ببرد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
زاهدان- رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: دشمن آرزوی ایجاد اختلاف در سیستان و بلوچستان را به گور خواهد برد.
حزب موتلفه اسلامی با محکوم کردن «فتنه اخیر در کشور و سایر توطئه‌ها» و همچنین قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم و آرزوی علو درجات برای شهدا و جان باختگان این حوادث، ۱۰ انتظار عملی از مسئولان کشور را ارائه کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به اینکه آمریکا دشمن نخست ملت یمن است، تأکید کرد: سعودی ها که زمانی سودای اشغال صنعا را در سر داشتند، اکنون در آرزوی تمدید آتش بس هستند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است اما او به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیاردها سال نوری با او فاصله دارد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ