سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ «به یاد او نهالی بنشان» پنج شنبه ۲۲ تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی دریای خزر به تصویب رسید و به زودی این جشنواره برگزار خواهد شد.
۹۰ جشنواره و رویداد گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی فرهنگ عشایر «کوچ» با حضور قطعی ۸ استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: از ابتدای سال نو هر روز تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر جشنواره نوروزی در موزه میراث روستایی گیلان برگزار می شود.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
جشنواره شمع در کربلا به مناسبت ولادیت امام مهدی( عج)، با حضور خیل عظیم دوستداران اهل بیت و زائران بارگاه امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) برگزار شد.
دومین جشنواره دوسالانه طرح‌های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
چناران ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای «ملی» چناران خبر داد.
سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی جزئیاتی از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را در جلسه کمیسیون قرائت کرد و طبق گزارشات، جشنواره امسال متنوع‌تر و عمومی‌تر برگزار می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را داشتیم و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیط برای کنسرت‌های مختلف را دارند فعال می‌کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را داشتیم و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیط برای کنسرت‌های مختلف را دارند فعال می‌کنند.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دومین جشنواره کشوری تئاتر درسی در سطح مدارس ابتدایی و کانون های فرهنگی تربیتی در حال برگزاری است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر فرهنگ خواستار برگزاری جشنواره فیلم فجر مطابق ارزش‌های انقلاب اسلامی شدند.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
سبک زندگی و خانواده، کار آفرینی و کسب مهارت، مقاومت و اشاعه امید، پیشرفت در علوم و فرهنگ و هنر از محورهای اصلی جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی است.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: در راستای احیای سنت های اصیل ایرانی اسلامی درمحلات جشنواره ترش و شیرین در گذر پاییزی بوستان شمشیری برگزار شد.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در تشریح جشنواره همکار آسمانی گفت: در راستای جهاد تبیین، سازمان انرژی اتمی برگزاری برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی را به منظور تهیه مستند و تدوین حقایق تاریخی و حمایتگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار «نهضت هنری جهاد تبیین» با همکاری ٣٣ نهاد و سازمان فرهنگی و رسانه‌ای کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ