محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگرچه نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند، اما مهم‌ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.
ژاوی، مربی بارسلونا، گفت گواردیولا مهم‌ترین آدم دنیای فوتبال در 15 سال گذشته بوده و همچنین تاکید کرد، یافتن جانشین بوسکتس برای بارسا در اولویت است.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مهمترین هدف تیمش عنوان کرد و گفت سپس به فینال جام حذفی فکر خواهند کرد.
الهلال و النصر در حالی امشب و در یکی از مهمترین دربی های ریاض به مصاف هم می روند که این مسابقه یک مهمان ناخوانده دارد.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تاکید کرد تیمش در بازی روز آینده برای پیروزی به زمین خواهد رفت.
سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
مربی تیم ملی هندبال گفت: بازی اول مقابل شیلی مهمترین بازی گروهی ما است و اگر این تیم را ببریم به احتمال زیاد از گروه صعود خواهیم کرد.
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
یکی از مهم‌ترین علل اصلی پرخاشگری، ناکامی در تامین نیازهاست. فرد زمانی که نیازهایش از جمله نیاز به محبت، توجه یا احترام برآورده نشود، احساس ناکامی می‌کند و این ناکامی زمینه ساز بروز پرخاشگری می‌شود.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های امیر قلعه‌نویی که این مربی حساب ویژه‌ای روی او و توانایی‌هایش باز کرده علی علیزاده هافبک جنگنده و متعصب گل‌گهری‌ها است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک‌ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ