منابع خبری از برخورد پلیس فرانسه با عناصری که قصد آشوب و اغتشاش مقابل سفارت ایران در پاریس را داشتند، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت بازگشت حجاج بیت الله الحرام، از برخورد با شخص یا اشخاصی که در مراسم استقبال از حجاج اقدام به تیراندازی می کنند خبر داد.
استاندارد دوگانه مسئولان، رسانه‌ها و شخصیت‌های غربی در خصوص تظاهرات مردم فرانسه ضد نژادپرستی و خشونت نیروهای پلیس اتفاق جدیدی نیست.
تصاویری از رفتار و برخورد خشن پلیس فرانسه با یک معترض موتورسوار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد جدی و قاطع با هر نوع تخلف مرتبط با پلاک موتور سیکلت سواران خبرداد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأسف از برخورد خشونت‌آمیز پلیس فرانسه با تظاهرکنندگان روز کارگر، به دولتمردان فرانسوی توصیه کرد که صدای معترضان را شنیده و از توسل به خشونت پرهیز کنند.
جانشین فرماندهی فراجا خواستار تحویل سلاح‌های غیرمجاز شد و گفت: سران طوایف و شیوخ باید در این راستا کنار پلیس باشند و سلاح‌های غیر مجاز را تحویل دهند.
رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی فرانسه تصاویری از برخورد خشونت‌آمیز نیروهای پلیس این کشور با معترضان در یک منطقه روستایی در غرب فرانسه منتشر کردند.
معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه به صورت گسترده در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند و نیروهای پلیس برای متفرق‌کردن آنها به خشونت متوسل شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: استمرار اعتراضات در فرانسه و خشونت پلیس با معترضان به چشم مدعیان حقوق بشر نمی‌آید، چون آنان همواره نگاهشان به سمت کشورهای دیگر است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص برخورد پلیس فرانسه با معترضان در این کشور در توئیتر نوشت: پلیس فرانسه با حقوق بشر بیگانه‌ است.
فیلمی جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با یک متهم در ایالت کالیفرنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن یک مرد سیاه پوست به دلیل شوک‌های الکتریکی وارده توسط پلیس لس آنجلس خبر داده‌اند.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید کرد.
پس از آغاز اعتراضات امروز در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه روز گذشته، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
پس از آغاز اعتراضات در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه دیروز، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
شرکت کنندگان با پرتاب کوکتل مولوتف و سردادن شعار‌ علیه پلیس فرانسه و جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ماموران را وادار به عقب نشینی کنند؛ اما تلاش آن‌ها با برخورد قاطع پلیس روبرو شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ