هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 برابر انگلیس به پیروزی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
ساسان انصاری و کمال کامیابی‌نیا در یک بازی دوستانه باهم برخورد کردند.
در جریان بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان برخورد جالبی میان بازیکنان سرخ‌پوش و گلر باتجربه خودروسازان اتفاق افتاد.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
ضرغامی با بیان این‌که در اوج اغتشاشات گفتم باید گفتگو کنیم، گفتگو مشکلات را حل می‌کند، اظهار داشت: یک عده از دوستان به من خرده گرفتند که منظور شما این است با این کسانی که اغتشاش می‌کنند، برویم و حرف بزنیم به جای اینکه برخورد سخت کنیم؟ من به آن‌ها گفتم به هیچ وجه بحث من این نیست.
رضا عنایتی، سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان با کادرفنی هوادار دیداری صمیمانه داشت.
مربیان رئال مادرید و بارسلونا یک روز قبل از فینال سوپرجام اسپانیا با یکدیگر روبرو شدند و برخوردشان بسیار گرم و دوستانه بود.
برخورد صمیمانه رابرت لواندوفسکی و کیلیام امباپه قاب‌هایی تاریخی از این دوستاره فوتبال جهان در ورزشگاه الثمامه ثبت کرد.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
ریکاردو ساپینتو امیر قلعه نویی پیش از شروع بازی و در کنار زمین، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند.
مدیر تیم پرسپولیس و سرمربی گل‌گهر پیش از بازی دوستانه دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.
الخریطیات مثل سال گذشته پژمان منتظری را دراختیار دارد و این مدافع ایرانی قبل از شروع دیدار دوستانه برخورد گرمی با بازیکنان نساجی داشت
سرمربیان پیکان و سایپا قبل از تقابل دوستانه امروز برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از پیشتازی این سازمان در توانبخشی اسکولیوز در کشور خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ