رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی های خوبی برای برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می‌رود همه مردم و دستگاه‌ها پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این حد گفتگو داریم، اما خوشبختانه من را نماینده حاکمیت نمی‌دانند.»
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تورم مشکل مردم ما بوده و صابونی است که به تن همه خورده است اما وفاداران به انقلاب انتظار دارند که معیشت آنها سامان پیدا کند و جلوی گرانی‌های افسارگسیخته گرفته شود.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
عشرتی درباره پیش بینی‌ها از شرایط کرونا در نوروز ۱۴۰۲ گفت: طی چند سالی که با کرونا پیش رفته‌ایم، معمولا بعد از عید و تعطیلات افزایش موارد کرونا را تجربه می‌کنیم که قابل انتظار است. به جز عید ۱۳۹۹ که همه مردم در خانه ماندند، در عید ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این افزایش بعد از عید رخ داد؛ بنابراین ممکن است که این اتفاق مجددا هم بیفتد و مقداری افزایش را داشته باشیم. البته از آنجایی که ماه رمضان را هم در نوروز داریم، شاید مسافرت‌ها مانند سابق نباشد و کمتر باشد، اما به هر حال باید آماده بوده و مراقب باشیم.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر مسئولیتی که هستیم، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم؛ مردم و مراجعان از ما انتظار برخورد خوب و تکریم را دارند. در برخی مواقع، اثر برخورد ما بسیار بیشتر از اثر رای صادرشده می‌باشد.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.
اینکه تیم ملی فوتبال در همه ادوار جام جهانی، پیش از اعزام به دیدار ریاست جمهوری رفته، امری طبیعی است، اما انتشار عکس‌ها و نقل قول‎‌هایی از آن دیدار که بازیکنان تیم ملی را منفعت طلب معرفی می‌کند و دغدغه‌شان را سکه‌های دریافتی از نهاد ریاست جمهوری می‌داند، موضوعی است که می‌توانست در فعالیت‌های رسانه‌ای مدیریت شود و از مخدوش شدن چهره ملی‌پوشان در شرایط فعلی اقتصادی جامعه، پیش از اعزام به جام جهانی جلوگیری کند.
یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین سکانس‌هایی را از او داشتند.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
در دقایقی از فیلم که همه دیدند زمین خورده و در کمتر از ۲ دقیقه بهیار بالا سرش حاضر شده و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.
رئیس قوه قضاییه با تشریح جزئیات ماجرای فوت مرحومه مهسا امینی گفت: کل این ماجرا در حدود یک ساعت بوده است و همه این ماجرا در انظار مردم رخ می‌دهد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
طبق قانونی که بانک مرکزی به آن تاکید و اشاره دارد، شاهد رفتاری خلاف آن در برخی از بانک‌ها هستیم. انتظار می‌رود که بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر روند اجرای قانون جدید چک، نسبت به مشکلات پیش آمده برای مردم بی تفاوت نباشد و هرچه سریع‌تر موضوع را بررسی و چاره اندیشی کند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس در مردادماه، خبری مهم برای سهامداران وبملت، بترانس در حال تشکیل سروشانه معکوس است؟، شستا کی صعودی می‌شود؟، قیمت روز خودرو ۱ مرداد ۱۴۰۱ | قرعه کشی خودرو کی حذف می‌شود؟، تغییر مهم برای سهامداران برخی نماد‌های فرابورس از یکشنبه ۲ مرداد، هدف قیمتی شسپا کجاست؟،  کم بازده‌ترین نماد‌های امروز بورس تهران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند اما دولت عکس آن عمل کرد اول ارز را حذف کرد و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت اتفاق نیافتاد.
پاسخ کوتاه اینکه: «به همان دلیل که خودروسازهای ایرانی، هیوندای نمی‌سازند!» خلق یک محصول جهان نیاز به تفکر جهانی در همه سطوح و عدم ترس از رقابت با مدعیان دارد. آیا می‌توان انتظار داشت ایرانی‌ها بازی مرکب را بسازند که با تفاسیر داخلی مشمول «ترویج خشونت، نمایش غیرواقعی جامعه، طمع کاری مردم، عدم امیدواری به دستیابی به موفقیت و تحقق عدالت» و ده‌ها برچسب دیگر می‌شود و کوشش مسئولان کره جنوبی در خلق یک جامعه آرمانی را زیر سوال می‌برد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ