مصدومیت علیرضا بیرانوند یک شوک واقعی به تیم ملی فوتبال ایران در دقایق اولیه بازی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیروس پورموسوی در بازگشت به لیگ برتر ایران صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
آیا هاب‌های پتروشیمی ایران، به شهرهای سوخته تبدیل می‌شوند؟ آیا صدها‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، فدای سودآوری چند انحصارگر (مثلا در تولید یوتیلیتی) می‌شود؟ آیا ناقوس مرگ پتروشیمی‌ها با ناکارآمدی مدیران بالادستی، به‌‌‌‌‌‌صدا در می‌آید؟ روی پل اقتصاد و صنعت، چه کسی ایستاده است و در صدد تخریب چیست؟
ژاپن با خوش شانسی از بلایی که سر تیم ملی ایران آمد گریخت.
ستاره تیم ملی والیبال ژاپن یکی از مهم‌ترین دلالیل تحول بزرگ این تیم در سال‌های اخیر بوده است.
وی در رابطه با آزادی دو زندانی فرانسوی گفت: با توجه به وضعیت سلامت آن‌ها که بسیار بد بود، ما در سطوح مختلف درخواست (آزادی آن‌ها) را با مقامات ایرانی مطرح کردیم.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.
ایرانیان آیین‌های مختلفی دارند که هر کدام از آنها با ریشه‌های تاریخی و اعتقادی، از سالها پیش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و به عنوان میراث ناملموس بشری ثبت شده‌اند.
سودای سرمربیگری در لیگ برتر فوتبال ایران به قیمت یک جدایی زودهنگام برای حمید مطهری تمام شد.
این اولین تصاویر از امیر قلعه نویی، بعد از 16 سال جدایی از نیمکت تیم ملی ایران است.
فرایند تنش‌زدایی میان دو کشور که در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ آغاز و پس از یک وقفه طولانی، بعد از انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ مجدد از سرگرفته شده بود، به واسطه یک اقدام غیرمنطقی و کارشکنانه در کشور متوقف شد و هفت سال هزینه گزاف به کشور تحمیل کرد.
با پیروزی‌های متوالی، سرمربی پرتغالی استقلال اوج محبوبیتش در دوران حضور در ایران را تجربه می‌کند.
بافت تاریخی شهر شیراز سال‌هاست که زیر پای لودر‌ها می‌لرزد و هر بار بخشی از آن فرو می‌ریزد و تخریب می‌شود تا حرم شاهچراغ توسعه پیدا کند. بلایی که از دهه شصت با تخریب چند خانه تاریخی به جان بخشی از تاریخ ایران افتاد و در دهه هفتاد با تخریب قسمت وسیعی از این بافت تاریخی ادامه پیدا کرد تا طرح «بین‌الحرمین» اجرایی شود. در سال ۹۳، اما با تخریب حجمی وسیع‌تر از بافت تاریخی که شامل چند بنای شاخص مربوط به دوره قاجاریه و زندیه بود، فاز جدیدی از تخریب بافت تاریخی شیراز کلید خورد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند.
از جمعیت و تعداد غلامان و کنیزان در این دوره اطلاعات دقیقی در دست نیست و تعیین تعداد واقعی بردگانی که سالانه به هر طریقی وارد ایران می‌شدند بسیار مشکل یا حتی غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چراکه تقریبا در هیچ منبعی به این مساله به‌عنوان موضوعی جداگانه پرداخته نشده و به آن بهایی داده نشده است و تنها به‌صورت تقریبی می‌توان برآوردی از تعداد غلامان و کنیزان در این دوره به‌دست آورد.
«یکی دیگر از اتفاقاتی که در چند سال اخیر در مورد بودجه رخ داده و بسیار نامبارک نیز بوده، انتشار اوراق قرضه است. در سال گذشته مشاهده می‌کنید که دولت با درآمد حاصل از انتشار اوراق بدهی هزینه‌های جاری خود را پوشش داده. این در حالی است درآمد‌های این اوراق باید صرف پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شود، اما در ایران دولت‌ها تنها با انتشار اوراق به فکر پوشش هزینه‌های جاری خود و جبران کسری بودجه خود هستند. این موضوع بسیار غلط است و به نوعی انتقال بدهی به آینده محسوب می‌شود.»
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
شقاقی استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دو ریشه اصلی افزایش نقدینگی در اقتصاد ایران دو ناترازی مالی و بودجه‌ای و همچنین ناترازی نظام بانکی است، ادامه داد: انضباط مالی در بودجه‌های سنواتی باید نهادینه شود و از طرف دیگر اصلاحات ساختاری در نظام بودجه‌ریزی و بودجه نویسی کشور انجام شود. در غیر این صورت هر سال کسری بودجه دولت تکرار خواهد شد. بر این اساس نظام بودجه‌ریزی سنتی در کشور باید کنار گذاشته شده و تخصیص بودجه به دستگاه‌های مختلف از حالت چانه‌زنی خارج شده و بودجه به صورت عملیاتی نوشته شود.»
این که ۴۵ درصد کسب‌وکار‌ها در معرض ورشکستگی کامل قرار دارند و ۵۵ درصد در فکر تغییر اشتغال هستند، پالس وقوع یک فاجعه را در بازار اشتغال مخابره می‌کند. حتمی‌ترین پیامد چنین رخدادی تعدیل نیرو و تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها است
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ