مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم‌هایی که در تورنمنت کافا هستند احترام می‌گذاریم و سئوال درباره حضور ما در این تورنمنت را از فدراسیون بپرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد خانبان می گوید که کیفیت پایین بازی ها در ابتدای فصل بخاطر تمرینات پیش فصل بوده و یک امر طبیعی است.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با بیان اینکه نمرات پایین و افت نمرات امتحان نهایی خردادماه امسال در بین دانش‌آموزان رشته انسانی بیشتر از سایر رشته‌ها بود، گفت: فعلا نمی‌توان درصدی برای تجدیدی‌ها و قبولی‌های امتحان نهایی امسال اعلام کرد چراکه ممکن است نمرات پایین امتحان نهایی دانش آموز با نمره مستمر جمع و دانش آموز در دروس خود قبول شود.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: غلامرضا تختی فرد کوچکی در دنیای کشتی نیست، وقتی به نام این شخصیت مسابقه برگزار می‌کنند باید هر طور که می‌شد حداقل ۶ تا ۷ تیم خارجی هم دعوت می‌کردند.
پایین آمدن کیفیت بازیکنان بعد از دربی از نظر بهتاش فریبا یک امر طبیعی است،
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به گلایه‌های مردم از کیفیت پایین قطعات یدکی، گفت: وزارت صمت باید با تشدید نظارت بر بازار بستری فراهم کند که قطعات تقلبی از بازار خارج شود.
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
اعضای تیم پرسپولیس در اعتراض به کیفیت پایین غذای تمرینات این تیم حرکت عجیبی انجام دادند.
نتایج یک مطالعه مروری نشان داد که کیفیت خواب بیشتر بیماران مبتلا به دیابت متوسط و پایین است. از آنجا که کیفیت خواب نقش مهمی در کنترل این بیماری دارد، انجام مداخلات موثر در این زمینه ضروری است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: یکی از فرهنگ‌های عمومی و غلط در کشور ، پایین بودن کیفیت و جایگاه فنی‌وحرفه‌ای است.
مدیر واحد سنجش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در فصل سرد سال تقریباً هوای تهران به جو همگن می‌رسد و پدیده‌ای است که بالا و پایین شهر نمی‌شناسد و تمامی شهر را درگیر می‌کند.
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: فاصله فنی و مالی در لیگ برتر زیاد است و همین موضوع کیفیت مسابقات را پایین آورده است.
اراک- نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: افزایش قیمت ثانیه‌ای و کیفیت پایین تولید خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس است.
سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف اصلی این تیم را بازگشت به لیگ برتر عنوان کرد و تاکید نمود سیاست باشگاه چیزی جز این نیست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان دو تیم به دنبال گلزنی هستند، گفت: مدافعان سرخابی روز سختی را سپری خواهند کرد اما به نظر می رسد احتیاط برای نباختن کیفیت دربی را پایین خواهد آورد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل از کیفیت پایین زمین بازی این تیم برابر سوئیس انتقاد کردند.
در بازی دوستانه عراق و اکوادور، مورد جالبی را شاهد بودیم که مربوط به کیفیت پایین لباس های تیم عراق بود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:چند سال برای تولیدات کودک و نوجوان برنامه ریزی و سیاستگذاری می‌شود اما زمانی تولیدات قرار است اکران شود که دوره آن گذشته است و مخاطب کودک آن را نمی پذیرد.
مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر ۱۲ کسب کرده ولی، مهارت‌های تست زنی خود را افزایش داده و رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده است.
مارک زاکربرگ مدیر عامل متا پس از تمسخر شدید آواتارهای واقعیت مجازی این شرکت وعده داد آنها را به‌روزرسانی می‌کند و کیفیت این آواتارها را به حد مطلوب می‌رساند.
باقری اصل ادامه داد: سرعت و پهنای باند کنونی برای تحول در اقتصاد دیجیتال کافی نیست. متوسط سرعت اینترنت ثابت ما زیر ۱۰ مگ است و رتبه ۱۴۴ دنیاییم.
کارشناسان آموزش و پرورش، دلیل کیفیت پایین آموزش را جذب نیرو هایی می‌دانند که توانمندی‌های شغلی لازم را نداشته و صرفاً به دنبال داشتن شغل و درآمد سر از آموزش و پرورش در آورده‌اند.
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ