هندبالیست تیم نوجوانان دختر ایران گفت: تیم‌های قاره اروپا از نظر تکنیکی، تاکتیکی، ذهنی و بدنی کاملا با تیم‌های آسیایی متفاوت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
می‌گویند این شرمگاه‌نمایی زنان، روح زمانه و رسم هنر مدرن است و نمی‌اندیشند که نه هر مدرنی نیکوست. فاشیسم هم پدیده‌ای بود کلاً و کاملاً مدرن! مارکسیسم هم... به‌علاوه دنیای مدرن حاوی گفتمان‌های گوناگون است. مگر ذاتی و گوهری دارد که به‌دست آنان افتاده و دیگر عقلا از آن بی‌خبرند؟ ازین گذشته اکنون که فیلسوفان دم از جامعه پست سکولار و مدرنیته‌های چندگانه (multiple modernities) می‌زنند.
کسی که حیا را وا می‌نهد، در برابر دوربین ابتذال ذهن و باور خود را نمایش می‌دهد، بی‌گمان دچار فلج‌اندیشگی است. محکوم به بی‌بصیرتی و نافهمی نسبت به دور و بر و احوالات خود و جهان پیرامونی خود است. او به همان میزان کوته نگری و ناتوانی در ادراک گرفتار آمده است که رسانه‌ها و شبه رسانه‌های معاند فارسی زبان گرفتاراند.
همزمان با کمپین آنجلینا جولی و درخواست او از دخترانی ایرانی برای فرستادن بریده‌ای از مو‌های شان به یک آدرس در خارج از ایران، بحث درباره بیوتروریسم و سرقت ژنتیکی از سر گرفته شده است.
واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
خبرگزاری ایسنا نوشت: آنچه که گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین از خود نشان داد واضح‌ترین و دقیق‌ترین تصویر از بهترین حالت یک زن ایرانی است که ذائقه غربی نیز برایش دست می‌زند.
عبدالکریم سروش گفت: جلسه‌ای بود و چند نفر شرکت کرده بودند که تقریباً بساط رهبری برای ایران پهن کردند و به‌گمان اینکه نامی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جایی دارند. یکی از آن‌ها که تا امتحان نداد و سر تا پا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند، چندتایی از آن‌ها که هم اصلاً از عالم سیاست خبری ندارند.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
کلاس دانش افزایی داوران لیگ برتر یکبار دیگر فراوانی قاضی های فوتبال را به تصویر کشید.
امیرآبادی فراهانی گفت: بورسی که باید محلی برای سرمایه گذاری شفاف، امن و مقابله با رانتخواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری خودرو و فولاد است که می‌توان در عملکرد ضعیف بورس کالا آشکارا مشاهده کرد.
«حمیدرضا فراهانی» پژوهشگر دفاع مقدس و راوی شهید سلیمانی در عملیات والفجر ۸ بود که دوشادوش او در روز‌ها و ساعات عملیات همراه بود. فراهانی معتقد است که قاسم سلیمانی، از دخالت دادن مسائل سیاسی در لشکر تحت امرش پرهیز می‌کرد ولی در عین حال در جریان امور بود.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه مشخص شد که یک جوان ۲۵ ساله به همراه دوستانش برای تفریح به منطقه مورد نظر رفته و با مشاهده یک کیسه پلاستیکی مشکی رنگ در زیر یک تخته سنگ، کنجکاو شده و به محض برداشتن بسته، انفجار صورت گرفته و باعث قطع مچ دست راست او می‌شود.
امیرآبادی فراهانی گفت: اگر در این مجلس هم قانونی مانند کاپیتولاسیون تصویب شد، حتما مقابلش بایستید، اما مقایسه حجاب با کاپیتولاسیون منصفانه نیست. قانون حجاب هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده مانند مصوبه دیگر در حوزه کنکور که ما انتقاد داریم و جلساتی برگزار شده است.
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: «دو نفر از اعضای سرویس اطلاعاتی آمریکا در بیمارستان حاضر شده و اولین عکس را از مهسا امینی آنها منتشر می کنند که دستگیر شده‌اند.»
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: اولین عکس را از مهسا امینی ۲ نفر از اعضای سرویس جاسوسی آمریکا گرفتند.
ترکیب جدید هیئت رئیسه دور هفتم اتاق اصناف ایران به ریاست قاسم نوده فراهانی از امروز ۲۵ مهر آغاز به کار کرد.
میلاد فراهانی سنگربان هوادار عملکرد خوبی در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی داشت.
دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.
دروازه‌بان با تجربه تیم هوادار می‌گوید جای نگرانی در مورد این تیم وجود ندارد و قطعا شرایط بهتری در ادامه راه پیدا خواهند کرد.
دروازه‌بان هوادار عملکرد خوبی مقابل مهاجمان تراکتور در تبریز داشت.
امیرآبادی فراهانی امیرآبادی گفت:همین الان ما نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده و برای پرداخت اجاره و ودیعه مسکن با مشکل مواجه شده است.
دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.
میلاد فراهانی در نخستین بازی لیگ موفق به ثبت کلین شیت شد.
عقب‌نشینی نرخ دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان در کنار رشد هرچند لاک‌ پشتی نرخ‌ ها در سامانه نیما سبب شده است تا شکاف موجود میان این دو نرخ کاهش پیدا کند. اتفاقی که کارشناسان و تحلیلگران بازار سهام آن را به فال نیک می‌ گیرند و معتقدند دلار تک‌ نرخی به نفع بازار سرمایه است و می‌ تواند شرایط مناسبی برای افزایش سودآوری برخی از صنایع بورسی فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ