فلیپ بلین معتقد است که تیم‌های ملی والیبال ژاپن و ایران شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد بالا رفته، ما هم که هیچ اردوی برون‌مرزی نداریم و شرایط سختی نسبت به گذشته که مدال‌آور بودیم، داریم.
سفیر جمهوری خلق چین در تهران نوشت: آمریکا و کشور‌های غربی در تلاش هستند تا جایگاه چین را به عنوان کشوری در حال توسعه انکار کرده و شایعات گوناگون نادرستی را منتشر کنند. قصد واقعی آن‌ها فشرده کردن فضای توسعه چین، انداختن مسئولیت اضافی بر دوش چین و ایجاد اختلاف بین چین و کشور‌های در حال توسعه است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
مجلسی در خصوص اینکه آیا ایران و طالبان بر سر حقآبه هیرمند کنار می‌آیند؟ گفت: مساله فی ما بین ایران و طالبان فقط هیرمند نیست. طالبان با در پیش گرفتن سیاستی ضد ایرانی که متاسفانه این سیاست ضد ایرانی، ایران را در جهان از منظر سیاست بین المللی در انزوا قرار داده است، این پیش بینی‌ها را به وجود می‌آورد که در آینده طالبان در داخل کشور افغانستان با درگیری با جمعیت بالای خراسانی و تاجیک مواجه کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: البته این بحث نیازمند توضیحات مفصلی است اما با شروع تجارت بین ایران و عربستان، همکاران ما در وزارت صمت فرایند صادرات کالا را آغاز کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسیر گفتگو و مذاکرات فنی بین ایران و آژانس ادامه دارد و امیدواریم که آژانس به مسیر فنی متعهد باشد و ما شاهد باشیم که آژانس حداکثر تلاشش را انجام دهد که از تاثیرات سیاسی و فشار‌های سیاسی به دور بماند.
معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که ما خواهان ادامه همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم و این راهی برای رسیدگی به نگرانی‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تعاملات ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مستمر است، اما تاکید ایران آن است که همکاری بین ایران و آژانس باید بر اساس اصل همکاری متقابل باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
سفیر ایران گفت: تهران با لغو روادید بین دو کشور موافقت کرد. حتی در کشور ما برای این موضوع اقداماتی انجام شده است. ما منتظر نظر مقامات روسیه هستیم. اگر روسیه نیز مانند ما اعلام کند که چنین آمادگی وجود دارد، می‌توانیم در مدت کوتاهی رژیم بدون روادید را اعلام کنیم.
بابک میرزای قاجاری مدتی است که فعالیتش را در فضای مجازی به عنوان شاهزاده ایرانی مدعی پادشاهی آغاز کرده و مانند دو مدعی دیگر به دنبال آرمانخواهی‌های غیر واقعی است. بابک میرزای قجری متولد ۱۹۷۰ در برلین است. او پنجمین نسل از خاندان فتحعلی‌شاه قاجار است و البته گفته می‌شود مادرش نسبت فامیلی با فرح پهلوی نیز دارد. مدرک تحصیلی او مشخص نیست، اما ظاهرا در ترکیه تجارت دارد.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
مالی پیشتر هم ادعا کرده بود که توافق وین جزو اولویت‌های واشنگتن نیست و این کشور روی حوادث اخیر ایران متمرکز است. وی ادعا کرده بود: گفت وگوها متوقف شده و به بن‌بست رسیده‌ به همین دلیل دیگر در تمرکز ما نیستند.
معاون حقوقی رئیس جمهور به فشار‌های بین‌المللی که توسط آمریکا علیه ما طراحی شده است، اشاره کرد و گفت: این وضعیت، دقت در این گونه اسناد بین المللی را بیشتر می‌کند و از این رو لایحه معاهده پاریس در حال بازبینی است و به عنوان معاونت حقوقی گفتگو‌های لازم و جلسه‌هایی را با بخش‌های مختلف تصمیم‌گیر درخصوص الحاق به کنوانسیون پاریس انجام داده ایم و نظرات کارشناسی دستگاه‌ها را درخواست و احصاء کردیم و نظارت کارشناسی اعلام شده است.
رئیس جامع پزشکی متخصصان داخلی ایران گفت: مراکزی در مغز انسان، وجود دارد که تا یک میزانی شروع درد را تحمل می‌کند و بعد با قرص‌های مسکن خیلی ضعیف هم می‌توان آن را تسکین داد. این مراکز بیشتر در نخاع و بصل‌النخاع هستند. اگر درد کم کم، قوی و ادامه‌دار باشد و مزمن شود ممکن است به این دارو‌های ضعیف، جواب ندهد و مجبور هستیم از دارو‌های مخدر یا قوی‌تر استفاده کنیم که این مراکز درد را از بین ببرد یا به اصطلاح ساکت کند و ما بتوانیم درد را تحمل کنیم و در واقع درد را احساس نکنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.
فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.
سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه انتقال محکومان بین ایران و بلژیک گفت: شورای نگهبان نسبت به موافقتنامه‌های مشابه ایراد شرعی دارد و معمولا در مجمع تشخیص به تصویب می‌رسد. ما نسبت به این لایحه اشکال شرعی داشتیم و نظرات‌مان را به مجلس فرستادیم. در حال حاضر لایحه به مجمع تشخیص ارسال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ