قم- فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
آیت الله سید احمد علم الهدی، در سخنانی به مناسبت روز خبرنگار گفته است: تا کنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ام، چراکه معتقدم رسانه اگر در محدودیت قرار گیرد نمی‌توان ادعای آزادی کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
سزار آرائوخو، مدافع تیم اورلاندو سیتی، معتقد است که هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و. مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و... مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
این قهرمان پس از نجات سرنشینان اتوبوس در کنار اتوبوس ماند تا صاحب ماشین به محل حادثه بیاید. همه مسافران از او تشکر و قدردانی کردند. «مسافران شوکه بودند، اما مرا فرشته نجاتشان می‌دانستند. صاحب اتوبوس و راننده و کمک راننده هم تشکر کردند. سرهنگ راهور هم از کاری که کرده بودم تقدیر کرد. اما هیچ کس دیگر یا سازمان و نهادی هیچ واکنشی نشان نداد.»
همان طور که کاهش اندک قیمت دلار در روز هفتم اسفند، محصول تدبیر و تصمیم مسوولان بود - که واقعاً هم بود - افزایش بی رویه قیمت دلار هم بی هیچ، چون و چرایی تقصیر آنهاست. این که دشمن چنان کرد و فلان کانال تلگرامی قیمت را بالاتر نشان می‌دهد و نظایر این ها، فقط بهانه‌هایی برای فرافنکی و فرار از پاسخگویی هستند.
حجت الاسلام رئیسی در صحن علنی مجلس گفت: هیچ نیروی مسلحی به میزانی که سپاه با تروریسم مقابله کرد تلاش نکرد.
ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: با وجود مقام هایی که گرفته‌ام و تاریخ سازی‌هایی که کرده‌ام اما مسئولان هیچ حماتی نمی‌کنند و به دنبال تقدیر و تشکر از رشته‌ای هستند که حتی پرچم ایران را بالا نمی‌برد.
بهروز عطایی می‌گوید باید در دادن پاداش‌ها به تیم‌های ملی نگاه عادلانه‌ای وجود داشته باشد.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است سیدحسین حسینی روی هیچ کدام از 6 گل خورده از انگلیس تقصیری نداشته است.
منطق حکم می‌کند صدای اعتراضات بخشی از جامعه که به کف خیابان آمده‌اند و حرفی برای گفتن دارند، از سوی مسئولان امر باید شنیده شود و به‌جای بی‌توجهی به این مطالبات، سعی در جبران مواردی شود.
حسن عاملی امام جمعه اردبیل:مسئولان مدرسه نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند. من با مسئولان اجرایی و مدیر‌های ارشد صحبت کردم و گفتم نهایت دقت را در این امور داشته باشند و گفتم هیچ‌کس نباید دستگیر شود، به هیچ‌کس نباید دست بزنند و هیچ‌کس نباید احضار شود. گفتم بچه‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر خانواده‌ای اعتراض کرده، برای دلسوزی بوده است که آن هم ایراد ندارد
محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: اگر جای رئیس زندان بودم می‌آمدم روبروی شما فریاد می‌زدم: طلبکارید؟ اگر هیچ چیز این‌ها تقصیر شما نباشد، نماز نخواندنشان و بلکه فراری دادنشان از دین، تقصیر شمای امام جماعت و امام جمعه است.
فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مواضع مثبت و سازنده دولت و ملت تونس در حمایت از مردم فلسطین، گفت: هیچ محدودیتی در توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و تونس وجود ندارد.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت اثبات تقصیر هر فردی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی ماهیان دریاچه نمک بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد جدی قانونی صورت خواهد گرفت.
فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ