اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میادین و بازار‌های میوه و تره بار روز دوشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در تهران و وقوع بارش‌های رگباری از روز سه‌شنبه خبر داد.
بیشینه سرعت وزش باد در هامون ازشهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ متر برثانیه معادل ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید. همچنین بیشینه باد در زابل نیز به حدود ۵۸ کیلومتر بر ساعت رسید.
روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
در پژوهش‌های اخیر، استخراج و جمع‌آوری گرد و غبار از سطح ماه و قرار دادن آن در فضای بین زمین و خورشید پیشنهاد شده است. این ابر‌های گرد و غبار پیش از آن که توسط باد‌های خورشیدی و فشار تشعشع‌ها پراکنده شوند، به مدت چند روز سیاره ما را می‌پوشانند. پژوهشگران می‌گویند که در عرض یک سال، چنین سپر‌های گرد و غباری می‌توانند نور خورشید منتهی به زمین را تا ۱.۸ درصد کاهش دهند که در محدوده مورد نیاز برای کاهش سرعت افزایش دمای سیاره ما است.
با دستور استاندار گیلان فردا، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است.
پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.
روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، آرژانتین برای بازگشت به جام و مسیر قهرمانی باید از سد مکزیک عبور کند.
تیم ملی ایران به احتمال زیاد به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند. بازی‌های دور سوم این گروه روز سه‌شنبه، هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ به صورت همزمان برگزار می‌شوند.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است. تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۲۱۷ میلیون دلار رسید.
برنامه و ساعت بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مشخص شد و ایران از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه به مصاف تایلند خواهند رفت.
برنامه و ساعت بازی‌های تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اعلام شد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی مثل مناطقی از چهارمحال و بختیاری، لرستان، بخش‌هایی از ارتفاعات جنوبی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی استان هرمزگان هم شرایط برای ابری شدن هوا و بارش‌های پراکنده فراهم خواهد بود.
باد‌های موسمی معروف به ۱۲۰ روزه سیستان که در سال‌های اخیر به علت خشکسالی‌های مداوم به بیش از ۱۶۰ روز افزایش یافته معمولا همراه با گردوغبار و آلودگی محیط زیست است، این باد‌ها بعضا با سرعتی حدود ۶۰ تا ۱۲۰ کیلومتر مردم این منطقه را با مشکلات متعددی بویژه حرکت شن‌های روان روبرو می‌کند.
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ