بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آنها انتظار یک بازی پرفشار را داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
تیم روستوف در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام حذفی، مغلوب اورال شد.
لژیونر ایرانی روستوف می‌گوید باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او و گرفتن رضایت نامه از سانتاکلارا انجام نداد.
مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه حامد حدادی روند خوبی را طی می‌کند و امیدوارم تا یک ماه و نیم آینده به بهبودی کامل برسد.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
طبق ادعای رادیو مونته کارلو، احتمالا همین امروز کار فسخ با کریستوف گالتیه نهایی خواهد شد تا لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شود.
سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جانشین او شد. هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جانشین جلیل محبی شد.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جایگزین او شد.هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جایگزین جلیل محبی شد
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
بازیکن استقلال می‌گوید تا آخر فصل برای ماندن در جمع آبی‌ها مشکلی ندارد.
به نظر می رسد مشکلات مربی اسپانیایی و سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای خروج از ایران در حال برطرف شدن است.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با چهار کشتی‌گیر و دو مربی امروز راهی رقابتهای جام جایزه بزرگ قرقیزستان خواهد شد تا در آخرین میدان رسمی سال میلادی حضور یابد.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، سال ها در مظان اتهام تبانی و فساد در فوتبال قرار داشت اما الان او قهرمانی ملی لهستان است. کسی که می تواند جام جهانی را برای مسی تمام کند.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
رامین رضاییان برای حضور در جام جهانی 2022 استرس زیادی متحمل شد و اگر تغییر مربی در آخرین ماه‌های منتهی به جام رخ نمی داد، او الان در قطر نبود.
مدیرعامل استقلال می‌گوید پرونده محبی تا امشب برای استقلال بسته می‌شود.
امین منوچهری می گوید که تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا تفکرات ساپینتو در تیم جا بیفتد.
استقلال برای پرداخت بدهی به سانتاکلارا تنها ۴ روز فرصت دارد.
مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی‌های بزرگ این باشگاه مدعی شد نیازمند زمان است تا مشکلات آبی‌ها را برطرف کرده و البته این امیدواری را به هواداران تیمش داد که نگرانی بابت این موضوع نداشته بانشد.
دو دیدار دوستانه سطح بالای بین‌المللی در بدو حضور کی‌روش فرصت خوبی برای این مربی باتجربه بود تا در فرصت کمی که دارد در مورد تیمش به جمع بندی برسد.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ