روز گذشته شمس‌آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان تکلیف نیمکت خود را روشن کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م. م رقم ۳ هزار یورویی را برای انجام صرفاً یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است!
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
ونک یک نفر! تقریبا هر کجای تهران که باشید. سر هر چهارراه و گره‌گاه مهم شهری، صدای تاکسی‌های خطی را می‌شنوید که صدا می‌زنند ونک یک نفر! بپر بالا تا پرسه‌مان را از میدان ونک شروع کنیم. میدانی با قدمتی بیشتر از نیم قرن، که در خاطرات تمامی اهالی شهر از پیر و جوان، رد پایی از خودش به جا گذاشته و هر سمتش، روایت خاص خودش را دارد.
میرزا احمدخان مشیرالسلطنه این بنا را ساخت و سال ۱۳۱۸ ه. ق آن را وقف کرد. این بنا دارای صحن کوچکی با هشت حجره در سه طرف آن است و شبستانی ستون‌دار در جبهه شمالی و در مقابل جبهه قبله قرار دارد.
لژیونر ایرانی مصدوم کاسیم پاشا با اتمام فصل در ترکیه به تهران بازگشت.
رشت- تخریب پوسته هتل تاریخی تهران بندرانزلی، سبب از دست رفتن آخرین بخش باقی‌مانده از این میراث ارزشمند گیلان در قلب این شهر شد.
آمار و ارقام در ذهن نمی‌گنجد! ۸۵ هزار دلار بالاترین رقمی است که به گوش می‌خورد. مردان خسته و مأیوس به دیوار راهرو‌های پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تکیه زده‌اند. می‌گویند سرمایه و پس‌اندازشان بر باد رفته و تمام سؤال‌شان این است که به اموال برباد رفته‌شان می‌رسند یا نه! از آن‌ها می‌پرسیم که چطور به راحتی اعتماد کرده و دلارهایشان را برای فروش نزد افراد ناشناس بردند؟ همگی یک جمله می‌گویند که اعتمادسازی باند تبهکار طوری بود که فکرش را هم نمی‌کنید!
خان زند را در حرم امامزاده زید به خاک سپردند. قاجار‌ها پس از تصاحب تاج وتخت، خاندان و بازماندگان زندیه را به اسارت بردند؛ زنانشان را به عقد خدمتکاران و سربازانشان درآوردند و پسرانشان را اخته و مقطوع النسل کردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده است، گفت: در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است.
به روایت اسناد، «آنتوان فیشر» تبعه کشور اتریش بود که در زمان مظفرالدین‌شاه قاجار به ایران آمد و در سفارت اتریش مشغول دفترداری شد. می‌گویند فیشر فرد باهوش و زرنگی بوده که خیلی زود زبان فارسی و از آن مهم‌تر چم و خم کار و معامله با ایرانیان را یاد گرفت و خیلی زود دارایی و ثروتی به هم زد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ ارْزُقْنی فیهِ رَحْمَةَ الاْیتامِ» می‌گوید: خدایا در ماه رمضان مهرورزی نسبت به یتیمان را روزی‌ام گردان. اگر قلب ما زنگ بزند، از چه دوایی می‌توان برای رفع آن استفاده کرد. برای اینکار باید سحر‌ها قرآن بخوانید تا قلبتان را جلا بدهید. همچنین جان انسان را استغفار سحر جلا می‌دهد و می‌توان با یتیم‌نوازی قلب را جلا داد.
ستاره ایرانی فاینورد با یک پاس گل تماشایی سرنوشت تیمش را در مهم‌ترین بازی لیگ هلند تغییر داد.
سپهبد حاج علی رزم‌آرا که در تیرماه ۱۳۲۹ به نخست‌وزیری رسیده بود قصد داشت قرارداد الحاقی نفت (معروف به قرارداد گس-گلشائیان) را در مجلس به تصویب برساند.
با وجود سَرو‌های بُلند دبیرستان، هنوز هم می‌توان از روی پُل کالج، کلاه فرنگی خوش‌رنگ عمارت قدیمی دبیرستان را دید و شاید اگر ساختمان‌های عجیب و غریب دانشگاه پُلی‌تکنیک نبود، می‌شد به راحتی البرز سفیدپوش را هم از آنجا مشاهده کرد. رشته کوهی که به واسطه دیده شدنش از پشت ساختمان اصلی، نام سِتُروگ و پُرآوازه خود را برای همیشه به دبیرستانی هدیه کرده که فارغ‌التحصیلانش به داشتن دیپلم آن افتخار می‌کنند.
تنها عضوی که یک فرد زنده می‌تواند به کسی اهدا کند، کلیه و ریه است. به جز کلیه، هر فرد زنده‌ای اگر بخواهد هر عضو کامل خودش را اهدا کند، فوت می‌کند.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم‌آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و ایران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز برای پیوند به تهران انتقال داده شد.
وریا - استقلال، دیدار عاشقانه‌ و شاید انتقام‌جویانه در قلب ورزشگاه آزادی که برای دیدنش بایدتا جمعه منتظر بمانیم.
برای سومین بار در هفته جاری با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت صبح روز گذشته قلب جوان یزدی به تهران منتقل شد.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
خاسب با اشاره به قرار گرفتن گوی سفید آرزو‌های مردم و همچنین تیر نمادین آرش در قلب آن بر فراز قله دماوند، تأکید کرد: در افسانه آرش، او تیر را از کمان رها می‌کند تا مرز ایران و توران را تعیین کند، اما قصد من این بود که حد و مرزی را بین انسان‌ها بر روی زمین ترسیم نکنیم و همگی با عشق و آرزو‌ها و امید‌هایی که دارند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
توییتر رسمی فیفا تصویر حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه آزادی تهران را باز نشر داد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص تعطیلی کتاب‌فروشی «اسم»، گفت: تلاش شد با رئیس بانک تجارت ارتباط بگیریم اما به رغم تماس‌های متعدد هیچ‌گونه توجهی صورت نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ