معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۲ هزار پروژه وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندمکاران ظرف روزهای آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
تا جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
ارومیه - معاون اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
مبلغ فطریه برای هر نفر برمبنای قوت غالب منطقه، سه کیلو گندم، برنج و مانند آن‌ها و یا معادل قیمت این‌ها به قیمت روز پرداخت گردد. همچنین مبلغ مربوط به کفاره غیرعمد، به ازای هر روز ۱۲/۰۰۰ تومان (دوازده هزار تومان) و کفاره عمدی روزه به ازای هر روز ۷۲۰/۰۰۰ تومان (هفتصد و بیست هزار تومان) تعیین شده است.
فدراسیون فوتبال مصر با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار به کارلوس کی‌روش از تسویه حساب با این سرمربی پرتغالی خبر داد.
تا امروز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
بانک سپه در دی‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که در پله ۱۲ تعرفه قدیم گاز خانگی قرار داشتند، از تخفیف ۷۰ درصدی رئیس‌جمهور برای افزایش قبوض گاز مستثنی شدند که معادل ۴۶ هزار مشترک است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شرق در محله نیرو هوایی حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه باید پرداخت شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کنار ۳۱۵ هزار میلیارد تومان یارانه‌ای که در سال آینده پرداخت می‌شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم ۱۲ قلم کالای اساسی را خریداری کنند.
مبنای پرداخت عیدی کارگران در صورتی که یک سال کامل در محل کار خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
در محله شهر زیبا در غرب تهران اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره خانه باید حداقل ۱۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.
امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در جریان ملاقات مردمی، پیرامون پرونده‌‎ای با موضوع معامله به قصد فرار از پرداخت مهریه، دستورات لازم را در چارچوب مقرّرات صادر کرد.
معاون فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سومین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سال جاری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به بیش از ۳۰ هزار بازنشسته در حال پرداخت است.
بانک سپه بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ