مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: به مناسبت سه خرداد ۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده افتتاح خواهد شد که دو هزار واحد متعلق به تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان طی هفته دولت خبرداد.
کرمان- طرح آبرسانی به شهرهای بم و بروات از سد نسا امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
با بهره‌برداری از یک کارخانه دانش‌بنیان، خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد.
چابهار- طرح آبرسانی به ۱۵۵ روستای استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.
رییس جمهور همزمان با روز جهانی ارتباطات، ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را افتتاح کرد.
حمیدیه- وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ۷۰ طرح ورزشی در استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
اهواز - تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب شوشتر با ظرفیت تأمین ۲۵ هزار مترمکعب آب شرب در شبانه‌روز با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
رامشیر - همزمان با سفر رئیس دولت سیزدهم به خوزستان، طرح افزایش ظرفیت ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت رامشیر به بهره‌برداری می‌رسد.
۳۴ پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
کاشمر ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر از بهره‌برداری پروژه بزرگ آبخیزداری در حوزه آبخیز روستای کسرینه این شهرستان خبر داد.
پروژه استراتژیک و پیشرفته‌ترین مرکز جامع توالی‌یابی ژنوم و سنتز ژن و همچنین خطوط جدید و به روز شده شرکت داروسازی تولیددارو توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسید.
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۱۲ طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۷ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح و بهره‌برداری ۵۲ پروژه زیربنایی، روبنایی، فضای شهری در دهه فجر سال جاری خبر داد.
در هفدهمین شنبه امید و افتخار علاوه بر مجموعه علمی-تفریحی اقیانوس پارک (تم پارک)، همزمان هشت فروشگاه زنجیره ای افتتاح و از طرح فروش ویژه اعتباری و اقساطی این فروشگاه رونمایی می شود.
بوستان تخصصی مادر و کودک باغ نظر در پانزدهمین شنبه «امید و افتخار» در منطقه ۱۰ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
تبریز- آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن‌ها، موتورخانه و پروژکتورهای استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز ۱۰ شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور اغاز شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ