نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزیر صمت با موافقت خود مبنی بر افزایش قیمت خودرو به تورم دامن زده و باید استیضاح شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
هافبک تازه‌وارد ذوب‌آهن مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.
کارلوس آگوستو، مدافع جدید اینتر، می‌گوید روبرتو کارلوس الگوی او بوده و از عملکرد این بازیکن افسانه‌ای الهام گرفته است.
بازیکنان چلسی در بدو ورود خرید جدید تیم‌شان مویزس کایسدو به رختکن از او به شکلی ویژه استقبال کردند.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
بازیکن بورکینافاسویی سپاهان به زودی با ثبت قرارداد به لیست این تیم اضافه می‌شود.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می‌کنند.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۲۲۷ تُن گندم از کشاورزان استان اصفهان خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از افزایش ۱۷ درصدی خرید تضمینی گندم طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.
مهاجم عراقی نساجی مازندران می‌تواند از هفته دوم در ترکیب این تیم قرار بگیرد.
علی شجاعی امروز راهی اهواز خواهد شد تا مذاکرات نهایی را با مدیران فولاد انجام دهد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شرایط تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.
امروز مطالبی همچون چگونه یک پرتفوی خوب بچینیم؟ ، شرایط نامناسب در بانک سینا | سپرده گذاری ها پرید؟، تحلیل تکنیکالی نماد فخوز | فخوز برای خرید مناسب است؟، کدام نمادهای بورسی با تقاضا همراه خواهند بود؟، اخبار مهم برای بورس فردا ۷ مرداد | نرخ خوراک کاهش می‌یابد، سهام پیرمردی چه زمانی وارد پرتفو می شود؟!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهاجم فصل گذشته تیم شارلوای بلژیک به تراکتور تبریز پیوست تا خرید بزرگ تابستان فصل جاری باشد.
مهاجم فصل گذشته تیم شارلوای بلژیک به تراکتور تبریز پیوست تا خرید بزرگ تابستان فصل جاری باشد.
مهاجم فصل گذشته تیم شارلوای بلژیک به تراکتور تبریز پیوست تا خرید بزرگ تابستان فصل جاری باشد.
اعتماد عمومی شهروندان و مردم به قربانگاهی می‌رود که در آن همه چیز برای منافع اقلیتی ذبح می‌شود. حالا شهروندانی اعتماد عمومی خود را از دست می‌دهند که برای خرید یک پراید ساده یا پول ندارند و یا ناچار هستند بار‌ها در قرعه کشی‌های تحقیر آمیز خودروسازان شرکت کنند و ناگاه می‌شنوند که چطور نمایندگان، مدیران، دولتمردان و روسا بدون هیچ ضابطه‌ای خودرو‌های شاسی بلند چند میلیاردی را تحویل می‌گیرند.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با وجود اینکه کمپانی سایپا، یک دستگاه پراید را به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند، یک شهروند تمام قطعات این خودرو را با ۹۴ میلیون تومان خریده و یک خودرو را سر هم کرده است.
دروازه‌بان کرواسی در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به منچستر قرار داشت که سرانجام پیدا نکرد.
ند پرایس گفت: حقیقت ماجرا این است که روس‌ها توانایی تولید، واردات و تامین نیاز‌های کلیدی خود را ندارند و بنابراین به ایران روی آورده‌اند و در حال بررسی اقداماتی با کره شمالی نیز هستند.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ