جرارد پیکه همچنان رئال را بزرگترین دشمن ورزشی خود می داند و در مصاحبه با کادنا سر به این موضوع و نیز قضیه پیوستن مسی به اینتر میامی اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ژاپن معتقد است تماشاگران ایرانی جو فوق‌العاده‌ای در ارومیه ایجاد خواهند کرد.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در نشست خبری خود عملا جدایی هری کین را تایید کرد و گفت از روز اولی که هدایت تاتنهام را به عهده گرفت می‌دانست این ستاره انگلیسی ماندنی نیست.
مهاجم آبی پوشان اعلام کرده تا زمانی تکلیف مطالباتش از استقلال مشخص نشود، حاضر به فسخ قرارداد نیست.
لیونل مسی بی تاب بازی برای اینتر میامی است و پس از بازی نمادین شب گذشته در ورزشگاه بوکاجونیورز گفت که بعد از مدتی استراحت راهی آمریکا خواهد شد.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
بازیکن بایرلورکوزن می گوید با اینکه نام هیچ کدام از بازیکنان یونیون سن ژیل را نمی داند ولی برای آنها احترام قائل است.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
علیرضا کوشکی امیدوار است فولاد به کمک منصوریان نتایج دلخواه هوادران را بگیرد.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است تیمش در نیمه اول مصاف با پیکان عملکرد درخشانی ارائه کرده است.
دو بازیکن آلومینیوم در خلال بازی برابر تراکتور با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
سنگربان نیم فصل اول صنعت نفت آبادان از دلیل جدایی‌اش و انگیزه‌هایش برای انتخاب تبریز گفته است.
مارسینیاک می‌گوید از همان روزهای نخست آغاز جام جهانی می‌دانست که قضاوت فینال این رقابت‌ها را برعهده خواهد گرفت.
در بخشی از صحبت های حشمت‌الله فلاحت‌پیشه می خوانیم: تفکر حجتیه‌ای در ابتدای انقلاب از جریانات فرقه‌ای بود که قصد داشت انقلاب را به مسیری خطرناک منحرف کند. یکی از مصادیق خطرناک و مهم‌ترین مصادیق آن‌ها هم همان زمان در موضوع حجاب اختیاری قرار گرفت؛ چون ماه‌های اول انقلاب حجاب به نوعی اختیاری بود و این جریان حجاب نداشتن را از مصادیق فساد در جامعه می‌دانست و با زنان و مردانی که معتقد بودند از حجاب کافی برخوردار نیستند، برخورد می‌کردند که چالش‌هایی را شکل دادند. آن‌ها مخالف حجاب اختیاری بودند. از همان زمان به شلوار‌های جین و ... حمله می‌کنند، از جمله جریانات افراطی هستند.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، دوشان ولاهوویچ را آماده حضور در ترکیب ثابت تیمش دانست.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل درخصوص تاثیر ادعای ارسال تسلیحات به روسیه توسط ایران، می‌گوید که اول فرانسوی‌ها و بعد انگلیس و امریکا مدعی شدند که این نقض قطعنامه ۲۲۳۱ است. در صورتی که می‌دانیم تحریم تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۰ برداشته شد. ولی انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و امریکایی‌ها مدعی‌اند که این پهپاد‌ها حکم موشک را دارند و تحریم‌های موشکی علیه ایران در قطعنامه ۲۲۳۱، تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. بر چنین مبنایی آن‌ها مدعی هستند که ارسال این پهپاد‌ها می‌تواند در حکم نقض قطعنامه ۲۲۳۱ باشد. آمریکا و اروپا اگر قصد پیگیری این ادعا را داشته باشند، در نهایت ممکن است به فکر توسل به مکانیسم ماشه، تحت قطعنامه ۲۲۳۱ برای بازگرداندن قطعنامه‌های سازمان ملل علیه ایران بیافتند.
معاون اول قوه قضاییه افزود: وقتی می‌دانیم فردی مکانی را آتش زده و قصد او ضربه زدن به نظام بوده است و در عین حال این فرد سلاح هم حمل می‌کرده، بنابراین در این شرایط دیگر شکی برای برخورد باقی نمی‌ماند.
حداد عادل گفت: شما کجا سراغ دارید رئیس‌جمهوری اینچنین از استراحت خود بگذرد؟! بنده حتی گاهی شاهد بودم آقای رئیسی تا ساعت یازده و نیم شب در جلسات حضور دارد در حالی که می‌دانستم فردا اول وقت باید در یک همایش بزرگ شرکت و سخنرانی کند.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ