فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن‌بست راهبردی، گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
یحیی توره در توییتی از آغاز دوران مربیگری خود با شروع کار در باشگاه استاندارد لیژ خبر داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
سیدمهدی سیدعلی با عبور از ۴۵ سالگی و باتوجه به قوانین فوتبال ایران، به پایان کار خود در داوری رسیده است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با ادامه این ناراضی‌تراشی دیگر دشمنان خارجی نیازی به تلاش و هزینه کردن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت. ما خودمان با هزینه بیت‌المال در حال براندازی هستیم، مثل آن کسی که بر سر شاخ بود و بُن می‌برید!
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در نهایت پذیرفت که از سمت خود استعفا دهد. اظهارات او علیه زیدان بسیار جنجال‌ساز شده بود.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند: فرمان عفو رهبری باعث رویش مهرورزی‌های وحدت‌آفرین و انسجام ملی شد و از سوی دیگر دشمن را در یک بن‌بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
صحبت‌های اولیانوف مبنی بر بن‌بست مذاکرات و همچنین حرف‌های افرادی، چون بلینکن مبنی بر مرگ نزدیک برجام نشان از آن دارد که روسیه نه‌تن‌ها کوشیده است که از اوکراین یک سرزمین سوخته به‌عنوان دشمنی که در آینده می‌توانست خطرساز باشد بسازد بلکه ایران را نیز طوری دیگر به سرنوشت اوکراین نزدیک کرده است. سرنوشتی که با مرگ برجام اقتصاد ایران را به فروپاشی کامل نزدیک و خطر جنگ را بر سر ایران تقویت کرده است.
سرمربی بحرین می‌گوید جدال این تیم با عمان متعادل و برابر بوده است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
وینسنت ابوبکر، ستاره تیم ملی کامرون نمایش درخشانی را مقابل صربستان ارائه داد.
زمانی از رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان رابطه ایده‌آل دو باشگاه فوتبال یاد می‌شد اما حالا این دو باشگاه به دشمن‌های درجه یک هم تبدیل شده‌اند.
به گفته نقدی، امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می‌بینید این روز‌ها امپراتوری رسانه‌ای دشمن چگونه فوت اتفاقی یک خانم را که می‌تواند هر انسانی را متأثر کند دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور گفت: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.
روزنامه مارکا همچنان از کیلیان امباپه عصبانی است تا جایی که صحبتهای اخیر او با نیویورک‌تایمز را «بی‌ارزش» توصیف کرد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ